![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God måndagmorgon alla! Detta skrivs från 10.000 meters höjd ombord på LN-DYJ från Arlanda mot Malaga
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra, om ikke like høyt som trådstarter, 3.etasje på et hotell i Oslo. Dagen skal inneholde blant annet den amerikanske ambassade, og så får vi se hva andre ting som byen kan tilby oss utover dagen. Snuten rettes hjemover i ettermiddag. Ha en fin dag!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra et busstopp på Storo, hvor man med glede idag har kunnet byttet allværsjakka med solbriller. Begynte dagen med en klassisk snooze-forsovelse, men med en rask turn around er mye av det tapte innhentet. Etter dagens innsats på jobb så får jeg vel finne på noe som setter kroppen i bevegelse. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen.
Godt å se sola tilbake, var ikke så mye sol i går ettermiddag kan en trygt si. Ellers starter dagen med hjemmekontor, før en svinger innom jobben senere idag. Ellers er det fint lite på tapetet, som det bruker å være på en mandag. Ha en bedre dag. ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Tralalalalalaaaaaa. Guten morgen, keine sorgen.
Synd med Spania igår, da. Håper ikke de setter standarden for hvordan fotball skal spilles i fremtiden, selv om jeg må innrømme at de var noe mer giftige i går i fht resten av mesterskapet. Nå bærer det imidlertid ut for å kjøre litt buzz-for-tog. Men det er snart ferie så who cares. Tarraaaaaaaa
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Good morning!
Første dag med ferie og ingen flygelederstreik, plutselig satt jeg der med 6 timer transfer tid i Amsterdam, vel vel - better safe than sorry. Solen skinner fra skyfri himmel, men det blåser orkan light. Have a good one!
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God ettermiddag fra Bangkok.
Her har man inntatt terrassen på Stable Lodge og danske smørrebrød er bestilt! Blir ikke feil det. Tur i bassenget skal det også bli. 35 grader og sol gjør det hett og fint. I morgen kveld er det hjemreise med TG i F til FRA og så videre hjem derfra! Der kom smørrebrødene!! Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Amatør
|
![]()
God morgen, fantasisk deilig å kunne våkne på vei innover Oslofjorden på Pearl Seaways og stikke ut på dekk og nyte resten..
Fire timer igjen på jobb før det er dags for en kveld hjemme. Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God dag fra Asker. Bil på service og ingen plamner utover en løpetur dersom været holder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag fra East Coast First Class på vei til London! Her går det i 127mph, og har ganske nylig passert to av Englands største kullkraftverk (Drax og Ferrybridge). Et par dager i London er ikke å forakte. Kanskje man rekker å stikke innom Tate Modern, som etter sigende har en Munch-utstilling (ble litt inspirert etter å ha vært på en liten omvisning i Munchs hus i Åsgårdstrand...).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God ettermiddag/kveld fra Dan Lounge på TLV.
Etter 2 timer med fire forskjellige sikkerhetskontrollen ble jeg endelig erklært trygg nok fra Israel sin side, og fikk slippe inn i terminalen. Forrige gang brukte jeg fire timer så detw går da fremover. Sitter i loungen og fordøyer inntrykk fra rundturen på Vestbredden. Tror det kommer en tripreport her etterhvert. Det er SK772 som skal ta meg hjem til OSL, med layower i CPH i natt. Gleder meg til å prøve denne nye ruten, men gruer meg til å sitte på overbooket Reidar-klasse i 4,4 timer. Klamrer meg til det siste håpet om en oppgradering ved gate.
Upcoming flights: 20.09:OSL-ARN-CPH (SK) 24.09:CPH-OSL (SK) 09.10:OSL-ARN (SK) 10.10:ARN-OSL (SK) 25.10:OSL-SVG (SK) 27:10: SVG-OSL (SK) 29:10:OSL-ARN (DY) 31:10:ARN-OSL (DY) 12.11:OSL-FRA-AMM (LH) 16.11:AMM-FRA-OSL (LH) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God morgen fra Hilton i Whistler, BC. Det regner, og det er ganske kjølig, rundt 11 grader nå på morgenen. Dagen i dag skal brukes til en lengre sykkeltur før vi setter kursen videre mot Vancouver i ettermiddag
![]() God mandag ønskes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God kveld og urk fra OSL...
Glemte båden tiden og sommerruter, og er nå ventelistet for kveldens siste avgang til bergen. Håper virkelig noen dropper turen sin til verdens navle, for jeg er IKKE gira på en ekstra overnatting.. Krysser fingrene! Håper dere andre har en hakket mindre sløv kveld! Sent from my BlackBerry Runtime for Android Apps using Tapatalk 2 Beta-5 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Mandag kveld fra Madla. En rolig dag på jobb så det var bra men ble spist av knott og mygg, men men overlever det og. Men snart feri går på ferie på Fredag gleder meg mye til det,
![]() ![]()
![]() |
#15 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() G'ettermiddag fra Radarstasjon LGVL. Etter to dager med 40 grader, kjennes dagens 32 ut som en frisk vinterdag i Rondane. En liten svært lokal storm tok et tre i hagen i går, og Guttungen og jeg måtte ty til gressklippertraktor og hundenånd for å rydde innkjørselen. Ytterligere opprydding får vente inntil temperaturen dipper under 20 ... Småtravelt her på jobb, men Starbucks sørger for at fokuset er stabilt. Ikkeno' mer EM heller, så nå er det vel bare å sitte å klø seg i rompa inntil Premier League sparker igang .. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Scanflyer Green and white
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Bør vel komme med på listen over snodige feil på sas.no... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
'Masse ledig' var vel å ta litt hardt i .. men det var en god del noshow.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|