![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Som utskremt student tilbrakte jeg hele sommeren og jobbet på Seattle P.i. sommeren 1969 . Var i redaksjonen da første mann på månen. Nå tilbake for første gang. Joda utallige besøk på SEA i transitt de siste årene.
Booket akkurat hos CO for 7. sep 2012 fire netter. ( deretter 4 netter PSP og sist 4 netter i NYC ). Booking fingeren har vært så urolig i flere dager. ![]() Ser kun på Hiltonkjeden for billigst mulig pris grunnet, jada, bonuspoeng. Fikk god pris på topp rom på Homewood Suites Conv. ctr Pike Street. Sorry, husker ikke hvor dett er.. ![]() Har bra pris på vanlig Hilton også. Er jo senior ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Homewood er helt oppe ved I-5 så jeg håper du er glad i å se på biler ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Takk for den.... Da kutter jeg de ut og tar en ortnli H...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Homewood er faktisk ikke så galt som Herr MOW vil ha det til, akkurat ved Pike Street ligger I-5 gode 7 etasjer ned og det er vanskelig å se biler. Det er osgå kort vei ned til Pacific Place med Nordstroem ved siden av - Pacific Place har allt det en SQ 777 trenger - shopping for bedre halvdel - Gordon Biersch for Reidar ! og Von´s rett over gaten !! Det andre Hilton ligger litt lengre oppe på 6 gate og fatktisk et par kvartaler lengre unna enn Homewood...men har vel en bedre standard (har bodd på Homewood før det ble Hilton og dengang var det kun Suiter så en er garantert mere plass
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Tusen takk gutter... Husker ingenting av "kart" fra 1969. Men hvor ligger Seattle P.i. bygningen ? Uansett hvilken H , så er jo alt gåavstand.
Husker kun å være stormforelsket i Bellevue og besøkte en rik familie hvor jeg tok bilde av skuta til en fyr som var gjest og han het visst noe i retning av John etter eller annet. Husker nå Wayne til etternavn.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
P.I .Bygningen ligger nede ved vannet, ikke langt i fra Space Needle - men går du langs bryggene / Pier´ene og krysser jernbanen sammen med Alaskan Way - tar til Venstre rett etter du har krysset Jernbanen finner du P.I. et lite kvartal mot Nord. Den ligger vel rett nord for den nye Sculpture Park. Om du skulle bli tørst mellom Hilton og Pacific Center er det en grei Pub i kjelleren mellom Sheraton og Pacific Place på 6 gate - de sier de har 350 Mikrobrygg på "tap" Senere følger instrukser til FlyPrats og min Stampub på Bainbridge - et absolutt Must i September - vi har også en oppe på Queen Anne - the Hilltop Alehouse.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Tusen takk, gleder meg så mye . Printer ut dette og legger det sammen med billetten. Tar Homewood, free wi-fi slik at jeg hele tiden kan få veiledning og free frokost av den enkle sorten. Passer godt for oss som aldri er sulten på tidlig morgen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Det Dottore MOW ikke nevnte er at du bør kunne få utsikt til Lake Union og Kenmore Air fra Homewood om du ber om Nordvendt rom "høyt oppe" (det er vel 5-6 etasjer). En anbefalt Reidartur(tm) vil være roundtrip Lake Union - Friday Harbor med Kenmore og innlagt stopp på Front Street Ale House i Friday Harbor http://www.sanjuanbrewing.com
Det vil gi samme følelsen som en dagstur til The Big island - men her kan dere ta trikken ned til Lake Union og i Friday Harbor er allt innen gangavstand
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Tusen takk, nok av puber mens fruen shopper
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Drar opp tråden...Er noen andre forumister i Seattle 7. September utover ?
Eller noen av ex innfødte ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Reidarklasse?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Selvfølgelig, skal ikke gleme røttene..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
MD 90 tilbake på norsk register og dermed tilbake til SK ? | 737-405 | Flyforum | 4 | 03-12-2010 17:05 |
Icelandair øker til SEA | LN-MOW | Flyforum | 5 | 15-08-2009 22:02 |
SAS til SEA | sk931 | Flyforum | 36 | 01-08-2009 00:29 |
airTran til SEA | LN-MOW | Flyforum | 1 | 18-01-2006 05:24 |
Independence Air til SEA! | LN-MOW | Flyforum | 11 | 08-02-2005 22:10 |