![]() |
|
![]() |
#1 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Heisann!
Ville bare si fra om at jeg i dag fant utrolig billige priser til USA med Icelandair i sommerferien neste år. Businessbilletter til New York fra Trondheim til kr 10000,- og economy t/r midt i fellesferien til kr 4500,-.. Tenkte egentlig på en rolig sommer i Europa, men ble så billig med en USA-tur at billetter ble kjøpt umiddelbart.... Bare de inngår poengsamarbeid med Eurobonus igjen før neste sommer nå, så er alt perfekt.. hehe. Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Priser ned mot 10.000 med Icelandair er ikke veldig uvanlig, dog pleier de å ligge en tusenlapp eller to høyere (min erfaring).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Hm la merke til at avtaleprisen i biz var 8000 i okt. Mulig de har en feil i systemet sitt, eller de forbereder seg på DY sin oppstart? Setene er vel litt gammeldagse, men service er rapportert å være bra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Biz og biz fru blom....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tenkte det samme. Får du anledning til å kjøpe baguettene før economy i biz hos iceland air. Er ikke akkurat det flyselskapet jeg ville fleska til med biz..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Ligger tråd i tripreports som vel viser at service og mat er topp, bare setet som er 90-talls. På JFK bruker de vel BA sin lounge.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
http://www.icelandair.us/information...es/saga-class/ Naar bonuspoengene i tillegg er ubrukelige, hadde jeg: Kjoept BA Premium Economy / WT+ og oppgradert til Club med poeng. Dersom paa poeng/man ikke bryr seg om poeng, booket business med US Airways poeng med Star Carrier Last edited by Tommy777; 19-09-2012 at 19:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Diskusjon om FI "biz" til side, så er 4500 kr i eco til USA i fellesferien svæært bra!
![]() Edit: Finner ikke de prisene. Hvilke datoer så du på? Last edited by Mjolnir; 19-09-2012 at 20:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
De har i det minste en meget fin lounge på KEF.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Hei Mjolnir!
Jeg booket fra TRD-JFK den 27 Juni for 3 pers og retur 17 Juli JFK-TRD. Totalt inkl avgifter ble kr 4585 pr pers. (4 dager i new York) Når jeg i dag fant billetter med Delta fra LGA direkte til NAS (Bahamas i 5 dager) for $140 pr pers og Bahamasair direkte NAS-MCO (Orlando i 12 dager) og AA direkte fra MCO-JFK til kr 1300 pr pers, så ble ferieturen meget billig. Totalt pr pers for denne behagelige ruten med mange liggedager og avslapping ble omregnet kr 6700,- pr person midt i skoleferien! Og med bonuspoeng på Club Carlson til å dekke hoteller det meste av reisen så kan man vel trygt si at ferien alt er i boks neste år.. hehe. ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Ja økonomiprisen er bra, sikkert fordi utreise er i juni, men på sommeren er biz prisene gode og ikke mange tusenlapper høyere og alle er mye bedre enn det Icelandair er |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Gode C-priser til USA i sommer | Peppep | Reiseforum | 11 | 27-04-2014 18:50 |
Billig flyreise til Sør-Amerika i sommer? | -Sindre | Reiseforum | 9 | 30-03-2011 21:08 |
Hjelp til pris forslag til USA i sommer | CFN_001 | Reiseforum | 3 | 24-05-2010 18:09 |
Billig C (Z) fra US til Europa md LH i sommer | Discus | Reiseforum | 2 | 03-06-2008 02:09 |