![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
7.500 poeng for abonnement i ett år - gjelder til og med 31. oktober 2011.
https://www.economistsubscriptions.c...f2on_code=QY7Y |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Flott ... Brukte det selv for å passere en grense. Når mitt abonnement går ut, gjør det samme med kona...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Newcomer
|
![]()
Dét og Vagabond er de eneste bladene jeg kan lese perm til perm!
Forøvrig en veldig ok ipad-app også, enkelt å lagre utgivelser for lesing offline senere.. Ser de har økt EB-poeng fra 5000/10000 i april til 7500/15000 nå.. Tror ikke så veldig mye på den fristen 31. oktober, tilbudet vil nok fortsette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ute på tur
|
![]()
Jeg fornyet nettopp Economist selv, uten å vite om dette, så det var jo bummer. men med så myepoeng så er det jo fristende å referer til en annen tråd her på forumet om hvor man får poeng og ikke, ref blekk til skrivere.
![]() Og ja, iPad/iPhone app'en til Economist er utrolig bra. Leses hver uke, virtuell perm til virtuell perm. ![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
SAS har nå tilbud på poeng så man betaler "kun" 1250,- for 6000 poeng.
Her er det 1175,- for 7500 poeng og et blad med på køpet.
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Er det altså en mulighet å si opp nå / ikke fornye (slik de har tilskrevet meg X antal ganger om å gjøre), og så tegne nytt ab. med samme EB nummer/konto å få poeng på nytt?
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvor lang tid tar det før poengene er registert? tegnet abonnement for ei uke sia ca.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Er det mulig å la abonnementet gå ut/ikke fornye, for så å tegne nytt og få nye EB poeng? Mitt går ut om tre uker..
![]() |
![]() |
#9 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Ja, ja mitt går ut nå, så tegnet for fruen nytt Economist så hun passerer en grense 12.000 for å få noe ut av de siste poeng hun har. Jeg kjøper en og en laser-toner og passerer snart samme.
Kjekt at en får bonuspoeng for noe en uansett har kjøpt.. Hadde kjøpt toner uansett, også Economist. Har også Trumf.... Hadde gitt opp EB tidligere, men for oss er dette langt bedre avkastning enn å fly longhaul med SK i Reidar-klasse og bedre enn Trumf.. Husker i gamle dager da en venn av meg i Sterling fortalte hva S'en på sideroret sto for: Samvirkelaget..... Hm, hm forslag for SK... ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Newcomer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Da er det i gang igjen: http://www.flysas.com/en/EuroBonus/E...The-Economist/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
3-års tilbudet er jo ikke så verst, for €353 får man magasinet og 15k poeng.
Til sammenligning:For å kjøpe 14k poeng med 40% rabatt (tilbud nå) så koster det €306. 16k poeng koster €348. Kostnaden for 15k poeng er da ca €327. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Doble EuroBonus-poeng med The Economist | FlightDeck | Reiseforum | 2 | 15-03-2011 19:28 |
Doble SAS EuroBonus-poeng med The Economist | FlightDeck | Reiseforum | 18 | 30-12-2010 12:16 |
Triple SAS EuroBonus-poeng hos Hertz | FlightDeck | Reiseforum | 11 | 13-12-2010 15:18 |
Triple SAS EuroBonus-poeng hos Avis | FlightDeck | Reiseforum | 0 | 06-10-2010 21:44 |
Doble og triple SAS EuroBonus-poeng på leiebil | FlightDeck | Reiseforum | 0 | 25-01-2010 09:34 |