![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
|
![]()
Hei!
Jeg "traff på" LY-ARI på Molde, Årø på tirsdag. Den er jo helt hvit nå, kun med flagg rett bak cockpitvindu. Ved litt nærmere øyesyn så så det ut som om den tidligere hadde hatt Vildanden-logo i halen. Spørsmålet mitt blir dermed: Fløy LY-ARI noen gang for Vildanden med logo og eventuelt titler? Trodde det bare var LY-DOT som hadde fløyet med dekor/logo. Noen på forumet som vet noe mer om dette? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
-Det har ivertfall bare vært LY-DOT som har vært her på BGO...,- som jeg har sett.
-Men ingen av de flyr vel for vildanden nå. -Nå er det en Svensk Saab 340 som flyr. Flyet er SE-ISY. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Jeg kom med LN-BRQ nå nettopp fra Oslo og så på LY-ARI nærmere. Den hadde et eller annet øst-europeeisk flagg samt EU-stjernene. Det jeg synes er rart er at LY-ARI har stått på bakken i Molde på samme plassen siden tidlig i desember. Noen ganger (seinest på torsdag) kunne jeg se folk som står med stige og reparerer noe på motoren. Vet noen hvorfor den står på bakken hele tiden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Denne maskinen flyr post for Westair. Ut om kvelden 20:05 og inn ca 01:30. Den gjør bare denne ene turen i døgnet. De har teknikere i Molde, så på dagtid foretas det diverse vedlikehold ![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() Søndag er litt spesiell. Da kommer det en maskin fra TRD og tar med seg posten til Oslo, i 22 el 23 tiden. Maskinen som lander på Årø natt til lørdag, står på bakken helt til mandag kveld. ![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ari Ben- Aviator | pilot_eb_red | Småprat | 11 | 12-02-2012 07:32 |
Ari ben aviator | Jamsan | General Aviation og sjøfly | 19 | 11-12-2010 01:00 |
Vildanden | HMWK | Flyforum | 4 | 30-04-2007 20:15 |
Vildanden | SWE737 | Flyforum | 4 | 23-03-2007 13:09 |
Vildanden | nevermind | Flyforum | 4 | 13-03-2006 21:06 |