![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Da er dagen igang. Kaffen er kommet i koppen, noe som trengs. Snøen har vært på besøk i natt igjen, i de høyeste delene av byen. Snart juni og 3 grader ute. Bra vi enda har deice tilgjengelig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra OSL, hvor turen går til TRD i dag.
w |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra araberen… Edelig helg… Riskokeren viste 27 grader når jeg satt meg inn i dag tidlig som fremdeles er ganske kaldt for denne tiden av året. Fuktigheten derimot temmelig tøff. I dag ser man ikke Palmen fra kontoret men tykk fuktig tåke. Overraskende mange som fremdeles tror at det er lav luftfuktighet her men dessverre nei.. Det er nå det begynner.
Mor pakker opp tyskertanksen så den er klar for 12 mil til Abu Dhabi og Shangri La når far kommer ”tidligere” hjem fra jobb. Blir gøy å prove doningen hennes på langtur, ikke bare til gymmen og cafeer som hun har brukt den til. Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra en av Ruters røde nok en dag. Rakk en løpetur før frokost, så samvittigheten er på topp. Torsdagspils med gamle studiekamerater i kveld, så en god grunn for å ta noen øl
![]() Siste dag i mai er det også, hvilket betyr at futen skal ha enn det jeg skylder ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Bergen. Tilbake i mer normaltilstand på kontoret etter noen heftige dager. Satser på å få unna en del i dag og i morgen, det nærmer seg ferie og jobbytte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra CPH! Skjebnen skulle ha meg til København i dag. Ville Vesten i security på OSL klokken 05:30, fåtall sluser som var åpne. Streik? Uansett, alltid opptur å få en gammal Mad dog til forandring
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger.
Da sitter man på et ventrom og venter på å bli ropt opp. Nuvel, vi får se hvordan denne dagen går. Ha en fin en forumister. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God Morgen fra Bergen. Overskya i dag og lave temperaturer.
Ha en fin dag alle sammen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Amatør
|
![]()
Morn, med redusert bemanning på jobb blir det litt texas her innimellom og dagen idag var ikke et unntak. Gårsdagens pils ble desverre forskjøvet til idag grunnet det uforståelige hysteriet i byen, håper for guds skyld at tullingen har reist ut av landet i natt.
Fikk akkurat en melding fra en kompis som sitter på Swiss til Zürich som rapporterte om Hellstrøm i raden bak, nå blir det interessant å se om han ikke spiser flymat som han hardsnakket påstår! ![]() Ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flysitter
|
![]()
God dag fra toget. Etter nok ett legebesøk uten svar ,så går turen nå til hovedstaden etter jeg litt overaskende fant ut at kveldens Ozzy konsert ikke var utsolgt. Endelig får man sett sitt store gitar ikon Slash in action. Ha en fin en folkens
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus,
Tilbake etter en kjapp tur over fjellet til møter i går ettermiddag og i morges på OSL. Presterte å stille på flyplassen i går uten å ha bestillt billett!? Slikt skjer en sjelden gang når man har en del å gjøre og er i luften hver uke i en eller annen retning. Vel , ingen krise , det var DY som ble valget på sparket denne gang frem og tilbake i finværet. -DYF og -DYE ble transportmiddelet. Ha en fortsatt fin dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() Mornings fra Chicago. Her driver man fortsatt med hvalfangst i VG jolle for aa komme ajour. Opp i 4 tiden for 14 timer paa jobb hele uken, tror jeg kommer ovenpaa i ettermiddag. DC og SMD4 launch partyhelg i morgen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God eftermiddag fra Krsand!
Her har man vært på trening og kurs i dag, og er kraftig nedsyltet i forkjølet. En rask tur innom kontoret før det er Redd Barna aksjon på skolen til jr fra 17-19 og deretter møte i byen. Så sånn går no de dagan... BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra California. Sov 11 timer første natten her borte, hvilket lover bra for Jet-Lag. Hotellet ligger rett ved John Wayne flyplass og det bråker noe helt sinnsykt, så jeg fatter ikke hvordan jeg kunne sove. men sov gjorde jeg.
Idag skal det rigges til lyddemo, så jeg får vel karre meg ut av senga straks og treffe kollegaer fra "over here".
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God morgen spåmenn - SAS i morgen (12.10.2012) | Tjab | Register- og ATC-Forum | 4 | 12-10-2012 11:07 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God morgen... eller er det god natt? | nime | Flyforum | 16 | 23-06-2011 19:02 |