![]() |
|
|
View Poll Results: Vil jeg fly med Ryanair? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
87 | 39.73% |
Nei |
123 | 56.16% |
Vet ikke |
9 | 4.11% |
Voters: 219. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
I lys av flere tråder her på flyforumet er det på tide med en avklarende undersøkelse om du vil reise med Ryanair. Da er svaret enten JH eller NEI. Vet du ikke om du vil eller du usikker finnes det et tredje svar og det er VET IKKE.
Når det gjelder svar i denne tråden så teller ikke bare å gjenta svaret ditt, men her må en begrunnelse til som "Ja, fordi da kommer jeg til en flyplass jeg ikke kommer på en annen måte" eller "Nei, fordi jeg hater trompetfanfaren når vi lander på tid". La oss holde oss til korte innlegg (maksimalt 50 ord), fordi da er kanskje sjansen for at en må tenke seg om mye større. Undersøkelsen stenger om 10 dager, så da er det bare å henge seg på.
Kurt Vi flyr LOT Last edited by LN-KGL; 22-05-2012 at 11:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nei. Liker ikke deres behandling av pax og ansatte. Synes også de opptrer for arrogant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
Jeg kan godt fly Ryanair dersom det er det som passer best der og da, og jeg er fullt klar over hvilket produkt jeg får.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ja, er de klart billigst eller tilbyr et bra reisemål som andre ikke har direkte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Nei:
-De flyr ikke fra OSL -Personalpolitikk -Jeg hadde følt meg utrygg i et selskap der pilotene ikke får utøve sitt yrke etter beste evne -Produktet frister ikke meg -Mange gode alternativ -Pris er ikke det viktigste edit: Fjernet overflødige ord, så ikke de harde kravene før jeg posta ![]() Last edited by Dag Viking; 22-05-2012 at 13:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ja, men ALENE på en PtP tur der ikke er super kritisk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
No bur eg ikkje nær Ryanair-flyplass lenger, men til ferieturar til enkle destiniasjonar der det er lommeboka som bestem hadde eg brukt dei igjen ein gang i blant. (Men ville ikkje likt å vore avhengig av dei, til dømes på innanlands)
![]() |
#8 |
Free Luigi
|
![]()
Nei, fordi jeg ønsker å fly med et flyselskap jeg føler jeg kan stole på. Grunnene til at jeg ikke stoler på de er stort sett de samme som Dag Viking.
Jeg betaler heller flere tusen kroner ekstra, med flere mellomlandinger, for å unngå dem. Eller bare lar være å reise. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg flyr med Ryanair mer enn gjerne. Jeg bor i Nederland, og foreldrene mine bor rett ved Rygge, så ingen ting slår CRL-RYG verken pris- eller tidsmessig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ja, hvorfor ikke.
Merker ikke store forskjellen om jeg flyr med de eller andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ja, hvis det passer med tid og sted og prisen er god, så har jeg ikke noen problemer med det. Vil nok ikke velge FR hvis det ikke er snakk om punkt til punkt reiser.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Nå er det gått akkurat en time siden starten av undersøkelsen og stillingen er 55% Ja og 45% Nei. Dere har også vært flinke i å økonomisere med ord med et unntak - 81 ord.
Word count: 38
![]() |
#14 |
Superflyer
|
![]()
Ja. Hvis sjansen byr seg engang, er jeg ikke fremmed for å tilføye nytt selskap og destinasjon på lista mi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg svarte JA, selvom jeg ikke liker utviklingen hos FR fra min første tur til Hahn da ruta åpnet og til min siste tur fra Rygge til "Brussel" i sept 2011.
![]() |
#16 |
Flysitter
|
![]()
ja. om de er betydelig billigere og får meg dit jeg skal. Hellas destinatsjonene passer meg bra da jeg heller flyr FR enn charter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Bor i Haugesund og liker å dra på fotballkamper i England. I 7 av 10 tilfeller har Ryanair best priser og tider for min del, da blir det Ryanair. Hadde jeg bodd i Oslo/SVG/Bergen hadde jeg heller tatt Norwegian/Sas/Ba etc kontra Ryanair anyday.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har reist med dem og det var greit, reiser gjerne igjen dersom sted og tid passer, men betaler gjene litt mer for et mer "morals riktig" selskap, med bedre forhold for sine ansatte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
-Personalpolitikk
-Jeg hadde følt meg utrygg i et selskap der pilotene ikke får utøve sitt yrke etter beste evne -Pris er ikke det viktigste +1
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ja - rett og slett for å ha prøvd dem en gang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ryanair vil fly innenriks i Norge | kimpe | Flyforum | 68 | 10-01-2013 22:53 |
Ryanair vil fly innenriks i Sverige fra 2012 | Trdfly | Flyforum | 27 | 08-10-2011 19:46 |
Ryanair vil fly fra Værnes! | C130 | Flyforum | 83 | 09-12-2010 19:37 |
Ryanair vil fly Malta-Torp | CK | Flyforum | 13 | 23-09-2005 15:06 |
Ryanair vil fly i Norge | sail4fun | Flyforum | 26 | 04-09-2005 12:14 |