![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nydelig solskinn og meldingen om at Superjet RA-89004 skulle komme fra andre gang i dag, gjorde at jeg tok turen oppover og hadde to og en halv time der før sola truet med å gå bak trærne og åsen i vest.
Legger bare ut et bilde nå, for kvelden er alt blitt altfor sein med tanke på uka som følger. I ettermiddag Var det ikke mindre enn 4 Thomas Cook fly på OSL samtidig, og enda mer uvanlig var det at alle 3 stk A330-300 OY-VKG/H/I var inne samtidig ! Det tror ikke jeg har hendt før, uten å vite sikkert selvsagt.... Poenget var at det ifølge OSL sine nettsider skulle gå 3 stk Thomas Cook fly til Bardufoss. OY-VKI som skulle kommet kl 16:30 fra Rhodos, kom ikke før nærmere 19:30, dermed ble OY-VKG flyet inn sørfra, og OY-VKH kom inn fra Stockholm, mens A321 OY-VKA ble overført fra BGO. Disse tre tok flightene til BDU, mens OY-VKI fikk hvile overnatte på fjernparkeringa så det ut som. Nok prat, her er nymalte OY-VKH i det den ankom bane 19L fra ARN ca kl 19:13 i kveld: ![]() Takk for en hyggelig kveld til dere jeg traff ved 01R litt etter kl 20 Happy flying ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Legger til at par andre
![]() TUI sin nyeste, SE-RFX, som noen etterlyste bilder av gikk ut som BLX 367 til Chania i ettermiddag. Og så den jeg dro for å se: RA-89004 da den kom som SU 2232: ![]() og da den gikk hjem som SU 2233: ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hyggelig å hilse på deg igjen, pene bilder
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg skjønte nesten ingenting når jeg så 3 stk A330 på Gardermoen...gøy var det jo!!
Pene bilder må jeg si! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Veldig fine bilder
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fine bilder
![]() ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Thomas Cook A321 fly på Værnes | Tarzan | Register- og ATC-Forum | 1 | 25-09-2015 15:31 |
Thomas Cook Scandinavia nye fly | Marius Moberg | Flyforum | 15 | 12-03-2014 12:24 |
Hva skjer med Thomas Cook Scandinavia i Burgas kveld? (13/8) | grindstein | Småprat | 12 | 15-08-2013 09:31 |
Thomas Cook A320 emergency på LGW nå i kveld... | LN-OSS | Flyforum | 5 | 15-01-2005 19:17 |