![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Schiphol, hvor man venter på at KL1143 skal ta meg til Oslo for noen dager. Ingen ledige seter på setekartet ved kiosk-checkin, men har heldigvis et midtgangssete. Så er det bare å håpe man også kommer seg tilbake igjen på mandag hvis vekterne vil hjelpe meg...
Nuvel! Ha en god weekend! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Tjøme. Solen skinner og det er på tide å gjøre seg klar for regatta, i form av Nøtterøy rundt. Var ute å terpet i går og satser på at jobben som storseilsjef, samt brase trimmer når vi seiler med spinnaker skal gå bra. Skip o'hoi og ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Stemmer det JoeW, stinn brakke på PH-BGX idag!
Solen skinner på Gardermoen, men det er vel egentlig det eneste positive.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Hva kommer det av at man står opp 0600 på en fridag?
1, begynner å bli gammel 2, gleder meg til harryturen 3, kaffetørst 4, morgenstund har gull i munn 5, rett og slett idioti Man kan jo begynne å lure så jeg havner på nummer fem. Ha en utrolig flott dag. Psst, må Thomas bli plukket ut på 10% hver enda gang han passerer tyttingskontrollen ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hepp fra et kjølig men solfylt Bergen. Kaffe inntas sammen med litt forumsurfing, så blir det å kjempe seg gjennom kjøpesenteret for å handle litt inn.
Kvelden ser ut til å bestå av litt god mat og rødvin, og det er ikke verste måten å fylle en lørdagskveld. Ha en strålende lørdag alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger.
Noe hektisk start på dagen, og kjappe endringer av planer. Valget var relativt enkelt, en rolig og bedagelig morgen, med unntak av et nødvendig oppdrag som bilmekaniker på det franske skrotet. Men det gikk nå bra det og. Ha en fin en forumister. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Mosjøen. Sola skinner, er på vei ut for å hjelpe en kompis med å sjøsette seilbåten etter vårpussen. Kjølen er dyp og beddingen er grunn så her må alt times med både månefaser og flo sjø.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Amatør
|
![]()
Mornings fra Oslofjordens sommerby som ligger badet i sol, heldigsvis var man smart nok til å sette på vekkerklokken for om litt går turen innover til byen for ei frokostböf på Jensens blant annet før man omsider kan boarde Pearl Seaways
![]() Ha en fin dag og helg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God tidlig morgen fra Chicago
Været i DC området ville ikke samarbeide så vi booket om til i dag istedenfor Avgang 640. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag fra Genève! Nok en dag innesperret i FN-byggningen, mens sola skinner utenfor. Satser på litt sightseeing i ettermiddag og utflukt til de franske alper på fridagen i morgen.
Upcoming flights: 20.09:OSL-ARN-CPH (SK) 24.09:CPH-OSL (SK) 09.10:OSL-ARN (SK) 10.10:ARN-OSL (SK) 25.10:OSL-SVG (SK) 27:10: SVG-OSL (SK) 29:10:OSL-ARN (DY) 31:10:ARN-OSL (DY) 12.11:OSL-FRA-AMM (LH) 16.11:AMM-FRA-OSL (LH) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Lake Murray! Her er det frokost og pakking som gjenstår før avreise hjem. En ukes jobb venter før avreise Mojøen - muligens blir det 747-8i på veien over. Trolig mest fornuftig å unngå OSL så da må jeg tidligere inn til FRA enn det direktemaskinen herfra tillater.
Nydelig vær - muligens litt torden senere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God lørdag fra Maura. Her nytes frihelgen. Nettopp fulgt etter en selvgående gressklipper i halvannen times tid, men nå skal det slappes av fram til man drar på jobb ca. 11:30 på mandag
![]() Ellers kjenner man at ferien nærmer seg, og man ser små "hint" overalt. F.eks. tiket det inn en mail fra BA klokken 17:47 i går, og i dag så jeg en bil med britiske skilter. Det verste må ha vært da jeg kjørte til jobb i går, og ble forbikjørt av en taxi på E6, og plutselig begynte å fundere på om jeg skulle ta taxi eller en car service fra hotellet til JFK lørdag om tre uker ![]() Nuvel, to uker igjen. Måtte de gå fort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Philadelphia. Strålende sol gjør nok brudeparet fornøyd, mens undertegnede blir å finne i baren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Browncoat
|
![]()
God dag fra Pieder Ro i Kristiansand
Trodde ikke jeg skulle ende opp her da jeg stod opp idag.... Men en telefon fra Fartsfuglen ordnet det :-P Så det ble holdt på med kranaktivitet på Sola Sjø da jeg kjørte til flyplassen, får vel stikke snuten innom og sjekke da vi kommer tilbake til SVG... Nå kommer sikkert maten snart, ha en fin dag.forumister
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God dag fra Bodø.
Her går hele helgen med i aktivitetens navn, ganske så ufrivillig, men nå er været såpass bra for en gangs skyld så har det vært greit. Imorra er det 7-toppstur, også ufrivillig, i full uniform og støvler, med allerede sårt og ømt fra hoftene og ned. Overlever nok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Newport Beach. Har nok gjort litt for god jobb med jet-lag'en her denne gangen. Bare tredje morgenen og jeg måtte nærmest bryte meg ut av senga med spett kl 16:15 norsk tid. Det blir sikkert fint når jeg skal hjem igjen imorgen...
Dette er nok det mest velfriserte stedet jeg har vært. Har ruslet rundt en del her nå og har ikke funnet så mye som en tyggis på fortauet, og gressplenene har rettere kanter enn en Russisk pannelugg. Ha en forbausende flott... eh... lørdag?
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Tananger,
Flott vær, men kaldt nordvest. Nytt inngangs parti er ferdig snekret med god hjelp fra snekkersønnen. Det ble bra. Tid for å ta en tur ut til Flymuseet for å se hvordan hevingen av Heinkelen går. Fortsatt god helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Browncoat
|
![]()
Hevingen av Heinkelen ser ut til å ha gått godt
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Sommerbilder fra Schiphol | RJon | Bilder & foto | 5 | 29-09-2017 10:52 |
En liten musikkvideo fra Schiphol | PerJohan | Bilder & foto | 10 | 06-10-2016 09:48 |
God morgen fra Schiphol | oskarflekkefjord | Flyforum | 12 | 03-10-2014 18:34 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
Bilder fra Amsterdam Schiphol | Airbus 330 | Bilder & foto | 15 | 29-10-2008 23:13 |