![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Romerike
Posts: 6,232
|
![]()
http://www.airliners.net/open.file/995911/L/
![]()
__________________
[SCHENGEN YTTERGRENSE] |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 3,619
|
![]()
Ouchhh.. Det er på slike avganger at man IKKE vil ha kamera ved nesehjulet som kan ses i kabinen...
Godt at det gikk bra det der. Hva kan det skyldes at de ikke er i lufta før ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Oct 2004
Posts: 977
|
![]() Quote:
Ref diverse hårete avganger man har sett i Norge de siste 15 årene av crew fra tidligere Sovjetrepublikker. (Ex: AN-124 tar av fullastet på bane 28 på Bardufoss, var vel optil flere meter klaring mellom flyet og BDF DVOR..........)
__________________
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Aug 2005
Location: TRD
Posts: 4,297
|
![]() Dette må vel kalles motor og fuelsparing....utnytter rullebanen maksimalt. Men den er nok blytung, på vei til Russland med charterpax. IL86 er forsåvidt en rå maskin men den har ikke noe voldsom rekkevidde. IL86
__________________
MD11 - King Of The TriHolers |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Oct 2004
Posts: 977
|
![]() Quote:
__________________
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,050
|
![]()
Idiotsik!
Uansett likte kommentaren: "They paid for the runway and used every bit of it!" Uansett saa er faktisk noe av det kuleste med Il-86 den lille trappem som gaar via lasterommet opp til kabinen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2004
Posts: 151
|
![]()
__________________
Siter: -> www.Terrängbil.net -> www.Erikzon.net Bilder hos: -> Airliners.net -> Airpics.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Aug 2005
Location: TRD
Posts: 4,297
|
![]() Quote:
__________________
MD11 - King Of The TriHolers |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2004
Posts: 151
|
![]()
I know
![]() Vill bara visa att det inträffat tidigare....
__________________
Siter: -> www.Terrängbil.net -> www.Erikzon.net Bilder hos: -> Airliners.net -> Airpics.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Hjemme
Posts: 8,380
|
![]() Quote:
__________________
![]() Better On A Camel across Africa, than Sit And Suffer across the North Sea. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Sep 2004
Posts: 547
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
ScanFlyer Gold
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,593
|
![]() Quote:
Forøvrig kan jeg bare bekrefte det M609 sier, at de mest hårete takeoffs man har sett, med fingeren på crashalarmen, har som oftest svingt mot øst etter avgang. Ryktene vil ha det til at russiske flygere fra gammelt av blir lært opp til å holde maskinen på bakken så lenge som mye for å bygge opp fart. Jeg har en Tu154 i Tromsø friskt i minne. Den viste 220KT på radaren mens den enda var på bakken. Mener å huske at vi sendte ut en bil for å sjekke om localizermonitoren fremdeles satt fast.. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
Join Date: May 2005
Posts: 1,117
|
![]()
Bortsett fra det ser det ut som bildet er en fake.
Litt mye flaps for takeoff kanskje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Hjemme
Posts: 8,380
|
![]() Quote:
__________________
![]() Better On A Camel across Africa, than Sit And Suffer across the North Sea. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Vindfull near-miss i Salzburg... | Polaris | Småprat | 6 | 04-11-2017 00:07 |
Rygge - enda, enda flere bilder... | Seabee | Bilder & foto | 1 | 26-08-2007 21:41 |
OT: Miss You More Than Anything | LCH78 | Flyforum | 2 | 08-12-2006 23:51 |
Near miss. | panadol | Flyforum | 15 | 20-11-2006 20:20 |