![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Er tirsdag fortsatt Donald-dag? Savner Tempo .....
Troett og sliten hjemme fra Fort Benning hvor det ikke bare var ATA-ankomst fra Bishek, men ogsaa Omni-avgang til Kuwait. Stor trafikk. Maatte ut med nesten 200 daler for ny telefon ... hadde ikke hatt min gamle lenge nok til aa kvalifisere til oppgradering ... suuurt ... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
www.lch78.net
|
![]() og da skal jeg snart tasse til sengs jeg da.. hatt kveldsvakt på jobb, va ferdig for en time siden ![]() Og det er mandager som er Donald dag nå for tiden.. God Natt
![]() |
#3 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Og en liten morgenhilsen fra det fæle livet i Palm Beach...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad tirsdag morgen... Tidlig på jobb i dag - før det blir plateinnspilling sammen med blant annet Finnair og British Airways... Ha en bedre tirsdag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
ARGH! Selv med laptopen på kjøkkenbordet klarte jeg ikke å slå EB!!! Glad tirsdag, selv om de blå gradene har blitt røde, og snøen deiser i bakken fra takene på Gullhella... MOW: Tirsdag er fortsatt Donald-dag, men Posten roter det til fpr meg så det er ofte både onsdag og torsdag når Donald deiser ned i kassa - men tirsdag er også Flight International dag!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Scanflyer Green and white
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Go morgen fra Gardermoen.
Såvidt pluss grader og 2 kanseleringer pga manglende cocpict crew !! Normalt med andre ord. Og MOW... jeg savner også Tempo !!! ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra midt-norge. Har i dag stått opp klokken syv, noe som ikke er noe ekstraordinært i seg selv. Det som derimot er ekstraordinært er at jeg(ved et uhell) har sovet 13 i natt..... Skulle bare slappe av en liten time etter middagen i går:PP
angående Donald Duck: Mandag=offisiell salgsdag for nytt nummer i butikk Tirsdag=den dagen abbonnenter får neste ukes nummer i postkassen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
"God" tisdag
Vaknade med en sprängande huvudvärk och nästan ingen röst och beslutade mig för att ta en dag med hemarbete istället. Har fått undangjort en hel del nu men det är ännu mycket kvar som skall klaras av under dagen. Strålande sol och 11 grader ute En fin dag önskas er alla |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
God formiddag fra Rykkinn. Hjemmekontor og dårlig arbeidsdisiplin etter et par halve netter med jobbing. Skulle ikke sånt tøv ta slutt da jeg var ferdig med å studere? Pussige greier. Men jeg slipper i alle fall å få 15-20 skudd gjennom vinduet samtidig, som en familie på nabogrenda Kolsås fikk i natt. Nais.
Og for dere nostalgikere: ![]() Ha en brillefin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Tromsø
Her er det fortsatt noen blå, og snøen ligger fortsatt HURRAH !!!! ![]() Pakker litt til Barcelona-tur i dag, jobber mye fram til avreise. Hen flott tirrrsdag......... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Tempo rulet stort! RIP, Tempo - RIP, Jokke ...
8. Tempo Tirsdag er bladdag Før så var det onsdag Alle unga stod å venta På Donald eller Flinta Noen likte Sølvpilen Og noen likte Vill Vest Men jeg og brutter’n visste Hva som var det beste Vi leste Tempo Vi leste Tempo Vi leste Tempo Europas beste tegneserie Alan Falk er i trøbbel Tim Corner er i støtet Kaptein Haddock er på fylla Løytnant Blueberry er i fengsel, som vanlig Bernard Prince står ved roret Dan Cooper er i Norge Asterix i Spania Og jeg og brutter’n på stuegølvet Leste Tempo Vi leste Tempo Vi leste Tempo Europas beste tegneserie Den oppvoksende slekt Er fattig på fornøyelser All den dritten som dem leser Må være dårlig for fordøyelsen Pusur og Batman Før så het’n Lynvingen Pyton og He-man Ingenting er som den gang Vi leste Tempo Vi leste Tempo Vi leste Tempo Europas beste tegneserie Tempo Vi leste Tempo Vi leste Tempo Europas beste tegneserie Ble vekket ekstra tidlig .. en ulykkelig liten gutt hadde en liten 'ulykke' mens han sov .. saa da var det bare aa sparke igang vaskemaskin og kaffetrakter. Naa sover'n trygt i ekstrasengen her paa 'kontoret' mitt ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Flotte bilder av L1011. Hvor mange har ATA igjen av disse? Du har ikke noen kabinbilder på lur? ![]()
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
Vi har fem. Fire -500'er (ex Royal Jordanian) og en -50 (ex-TWA). Sistnevnte skulle visstnok pensjoneres denne uken, men er satt opp et par uker til. Det var ett eller annet med en motorsjekk som gikk ut paa tid og som ble ansett som for dyr, men vi har tydeligvis faatt en liten disp. til aa fly den litt til.
Har ingen kabinbilder paa lager, men stay tuned - kanskje dukker det opp noen etterhvert! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
HERLIG AT ET AV MINE FAVORITTFLY FORTSATT FLYR. HVOR LENGE ER DE SISTE 1011 PLANLAGT Å BLI BENYTTET ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
I morgen skal jeg slå CK med enda flere minutter...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God kveld , god ? 18., fra United Club SFO | SQ 777 | Flyforum | 12 | 18-05-2016 14:56 |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God morgen... eller er det god natt? | nime | Flyforum | 16 | 23-06-2011 19:02 |