![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Ny uke, nye muligheter, og i aller høyeste groggy i trynet. Ikke mye spennede på tapetet i dag, hvilket ikke gjør så mye, da det har potensiale til å blir en forholdsvis rolig dag. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen. Mye jobbing på SVG i dag frem til 13:00 da er det avgårde på kurs som varer til 18:30. Desverre ødelegger det dagen min men greit med ekstra inntekt men ellers kjedelig, ha en fin dag forumister.
![]() |
#3 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra bartebyen
På plass på jobb, men dagen blir noe oppstykket pga div.ærend. Fint lite planlagt på ettermiddagen/kvelden idag ![]() ![]() Ønsker alle en stråååålende dag ![]() ![]() ![]() ps: Hvor er Frous ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Solen skinner, men når jeg ser på skyene som ligger rundt og bilene med snø på som jeg møtte, er det tydelig av det er noe vær i området. Lettere redusert etter helgens strabaser, men jobben krever sitt for det. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Oslo.
På tide å ta med seg beina, og dra på jobb. Godt å ikke stresse så veldig på en mandag. Satser på en rolig mandag jobbmessig, og har lite planer ellers også. Ha en fin dag. ![]()
![]() |
#6 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God morgen fra Kløfta, hvor det ser ut som vinteren har tenkt å prøve seg med en siste omkamp. Men jeg tror og håper at disse snøfnugga bare er en siste krampetrekning før våren og sola kommer og tar oss!
Kjørte en sightseeing rundt OSL i helga for å prøve å forstå hvor alle dere flytittere sitter å glaner, plattformen på flymuseet er grei nok og østre bane har jeg også finni ut av. Men "D" punktet på vestre fant jeg ikke på randomturen min, så da måtte jeg spørre Finn om han viste noe. Og jo så sannelig hadde han et flybilde med spottere og det hele.. En liten ting i den sammenheng, når jeg passerte sørenden av vestre rullebane sto det en eller annen bil kjørt inn på jordet der, og var parkert mer eller mindre langs senterlinja. Nå er det helt klart en god mulighet for at dette ikke var en spotter, men uansett moralen er: La være å kjør med biler inn på dyrket mark, så kan bonden som uansett har nok begrensninger med å ha jordet sitt klistra inn til OSL faktisk få en brukbar avling der! Besides that, en god dag til dere alle!
![]() |
#7 |
Amatør
|
![]()
Morn fra Oslo, dagen er rimelig bra ødelagt etter spillinga som gikk langt ut på natt igår..så ikke klokken før den rundet 03 og med vekkerklokke stilt på 5.45 blir det mye redbull idag
![]() Overlever nok denne dagen og morgendagen så er det fri i mer enn to uker.. ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Oslo. Ikke like trøtt som vanlig i dag fordi man kom seg tidlig i bingen i går pga helgens strabaser. Nok å gjøre på jobb, så dagen skal nok gå fort.
Ellers var det DY631 operert av Transavia som tok meg og kona hjem fra Bergen i går ettermiddag. Observerte opptill flere passasjerer som overhodet ikke skjønte noen ting (ingen informasjon) og som lurte på hvorfor det sto "en helt ukjent flymaskin" der hvor det skulle stå et Norwegian fly. Overhørte også flere i kabinen som gav utrykk for at de ikke følte seg trygge. Når sikkerhetsvideoen i tillegg er på nederlandsk (dog med engelsk teksting), så skjønner jeg at enkelte føler seg utrygge. Helt ok for min del, og ikke noe bedre (eller dårligere) enn Norwegian sånn sett. Nytt selskap fikk jeg krysset av på lista også ![]() Ha en ellers flott mandag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Nederland. Ser ut til å ha fått en betennelse i kjeven -- grusomt vondt, så nå får jeg se hva noen telefonkonsultasjoner kan avdekke, før det vel bærer til "vent-og-se"-legen i håp om noen resepter. Vi får nå se.
Ha en god dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God formidag fra Oslo. Nysne på bilen i morges var et trist syn, men det ser ut til at det blir bra læll. Masse kaffe og snart er det lunsh
![]()
![]() |
#11 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag fra OSL
Her har solet tittet frem og man satser på at siste rest av snø forsvinner i løpet av dagen. Eller har det vært en hektisk morgen. Ganske fullt om dagen, og når da HQ kansellerer en av flightene mellom ICN og KIX til helgen så blir det litt ekstra kreativt. Men det skal vel gå bra. Ellers så begynner ting å falle litt på plass for Korea turen min neste uke. Kom en god gammel papirbillett i posten for FRA OSL og en mail på Koreansk kunne fortelle at det lå en autorisering inne for ICN FRA. Så jeg gikk inn og la meg inn i systemet. Så da har jeg en post-it med et nummer som skal fikse meg en billett på ICN når jeg skal hjem. Bare kjipt at flyet er ganske fullbooket.... Så da får legge en liten plan om alternative ruter. Tror en må være ansatt i flyselskap for å synes det er helt greit å fly jorda rundt med to rosa Post-it og en papirbillett som reisebevis. Ønsker alle en trivelig dag ![]() S |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God ettermiddag frå Forus!
Jaggu er dagen snart omme, og det har blitt litt oppstykka. Det blir visst ein tur på Kvadrat for litt sjåpping saman med dama ![]() -det er ein trøtt måte å sei "Forus" på ![]() Ha ein bedre ettermiddag.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() G'morgen fra Det Dype Sør, hvor en lang arbeidsuke venter, bare avbrutt av en dag hvor jeg skal gi meg Homeland Security i vold i steden ... Sol, 20 grader og fint. Meterolygene spådde først torden i ettermiddag, før de trakk det tilbake, så da kommer det sikkert likevel. SiriusXM er fyrt opp, nå skal det hentes kaffe og så er vi i gang .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
- Gin Tonic, please
- Gin ææææ... toonich? I will ask ***venter*** - Gin and vodka, yes? - no, no, no, no. Gin & Tonic. Very famous drink - Gin aaa tonnach? Tomik? Tamach? - No, no... Tonic. T O N I C. GT, G&T, Gin Tonic - Nooooo, neva hørda dis drink. Maybe not so famous, ha??? - Never mind. One Tsingdao. Ja... Da er man altså en natt i Kina. Følte alt gikk på skinner og at jeg hadde fått et knall hotell. Alt så bra ut og jeg kastet meg ned på senga.... KLONK! "Aaaaauuuuu". Maybe not so perfect. Så jeg gikk ned i baren for å bestille en GT. Vel, vel... God kveld fra Guangzhou. En kort presentasjon imorgen og så er det tilbake til Hong Kong. Takk og pris. Ha en fin en godtfolk.
![]() |
#15 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God ettermiddag fra Krsand, som i motsetning til snøende gardermoen har hatt strålende sol i hele dag. Reisekameraten landet med TG i morges på OSL og han kunne fortelle om taxing inn til gate i 2 km/t. Ikke rart det vel? Thai kapteinen har vel aldri kjørt på glatta før vel?
Quote:
![]() Fortsatt god dag både med og uten G/T ønskes BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Og jammen gjennom den kinesiske datamur også? Impressive! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() Mornings fra Chicago. Stormen som raserte i går er stort sett borte. Kontoruke før supermaraton starter neste uke. Her skal man nyte hvert eneste sekund hjemme |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag, noen har kommet på den geniale ideen om at jeg må være på vei til "O store kjøpesenter" i morgen på denne tiden. Gjesp.....
Quote:
![]() Ja, kineserene ser at vi ikke er farlige, derimot forsøker vi så godt vi kan å stikke kjepper i hjulene på all verdens flyselskaper så de selv kan ekspandere world wide uten vikarbyråer og streiker ![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag fra toget | Someone | Flyforum | 12 | 03-09-2018 21:39 |
God mandag fra Lillestrøm! | Concorde98 | Flyforum | 10 | 25-09-2017 14:59 |
God mandag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 21 | 27-05-2014 01:26 |
God mandag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 12 | 02-12-2013 16:15 |
God mandag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 6 | 27-05-2013 13:43 |