![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei,
Noen som er kjent med lavprisselskaper som f.eks. flyr fra Tyrkia og videre til India eller andre asiatiske land? Kunne tenke meg å få til en reise fra Norge til Thailand, utelukkende basert på lavprisselskap - gjør ikke noe at det blir mange korte legs og mye venting, bare for gøy :-) Jeg klarer å komme meg til f.eks. Tyrkia via England for nesten ingenting, men videre derfra er en utfordring :-( |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Hva med flydubai? http://www.flydubai.com
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Og så kan du jo komme videre fra India med Air Asia, NOK air eller noen andre?
Høres ut som selvpining for meg, men for all del! God fornøyelse og send oss et kort! ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Interessant prosjekt! Har faktisk lekt litt med den tanken selv. Flydubai og Air Arabia er vel gode alternativ.
Den kjappeste ruta jeg kan komme på er Norge-Dubai med DY og videre til India med Flydubai. Vil du unngå Norwegian kan du komme deg til Istanbul med en kombinasjon av f.eks. FR, EZY eller tyrkiske Pegasus som du nevner, og videre til India med Air Arabia via Sharjah. Det er flust med lavprisselskaper som kan få deg videre fra India til Sørøst-Asia: Air Asia, IndiGo, Tiger Airways, Jetstar Asia for å nevne noen... Du finner sikkert noe som kan sette kreativiteten i sving her: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of..._airlines#Asia |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Har reist flere ganger med DY til Dubai og reist videre til TRV med Air-India Express.
De flyr begge fra terminal 2, så det passer perfekt. Satt forresten på klappsete inn til Dubai en gang, skikkelig morro |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Airport Pairs Europa/EØS <-> Asia | Everest | Småprat | 1 | 28-03-2015 16:42 |
Ønsker ikke konkurrere med Norwegian mellom Europa og Asia | LN-VLE | Flyforum | 53 | 05-06-2013 23:11 |
Jetstar Asia fra Singapore til Europa | Blubird | Flyforum | 2 | 12-05-2010 19:42 |
Med 50 lavpris selskaper i Europa må kanskje noen bort? | storg | Flyforum | 6 | 21-12-2005 06:13 |