![]() |
|
![]() |
#1 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Er det noen som vet hvorfor SK394 fra Bardufoss til Oslo i dag ble kansellert?
På forhånd takk!
![]() |
#2 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Lack of crew, står det på den der..
Har vært ett par kanseleringer idag har jeg sett. Teknisk og Crewmangel samt at noen fly fremdeles sliter litt i køben.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Merkelig! Jeg trodde SAS hadde for mange crew?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
SKBU flyr ikke på CPH...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
Snakka med en av passasjerene som skulle vært med på denne i dag. De var blitt busset til Tromsø, og han var rimelig forbannet. Det skulle etter sigende være 15 pax på denne ( ifølge en av de ansatte på BDU), og det var derfor den var kansellert. Dermed var fakkelen kastet.........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det slites med ettervirkninger etter de siste dagers uvaer ..
http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article540918.ece Etter slike uregelmessigheter, tar det noen dager aa faa alle biter tilbake paa plass. Og selvfoelgelig ofres de rutene hvor faerrest beroeres ... Det gjoer jo til og med Ryanair: ![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Mitt fly fra LON-OSL i kveld, SK812, er også innstilt. Noen som vet hvorfor?
Jeg er booket over på SK810, men også denne maskinen er forsinket. Forventet avgangstidspunkt fra LHR er 1945. Da skal vi vel normalt være på OSL ca 2245. Om ENGM RAMPen er på jobb så får du se om ikke du kan plassere LHR-maskinen strategisk slik at jeg rekker flyet til TOS kl 2320... ![]() jy |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superflyer
|
![]()
På SK 812 står det "lack of flight deck"........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jeg så SK4544 til Alta og returen SK4543 også var kansellert i dag. Den lå inne som kansellert flere timer i forveien. Høyst uvanlig at den blir kansellert om det ikke er værmessige ting da.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
SAS Braathens har store crewproblemer som følge av mye ekstra tid i helga grunnet uværet som har vært rundt om i Norge. Det er nok mulig at det blir forsinkelser på de siste avgangene i kveld og ikke umulig at noen må kanselleres.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ja ser at SAS Braathens har innstilling til Harstad/Narvik i dag også i tillegg til Bergen og Ålesund
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
www.lch78.net
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
DY9060 OSL-RHO 30/6-19 - årsak til forsinkelse? | SpotOn | Småprat | 10 | 08-07-2019 08:48 |
Rådyre hoteller i NYC; årsak: Superbowl | SBT | Reiseforum | 6 | 04-09-2013 00:35 |
Menneskelig svikt årsak til Helios-ulykke | Blubird | Flyforum | 5 | 17-05-2012 19:48 |
Tettsitende klær årsak til blodpropp | C172 | Flyforum | 7 | 28-04-2006 18:37 |