![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hillringsberg, et lite stykke over på den svenske siden. Bryllupp for en kamerat i dag, så blir nok stor ståhei. Merker litt at jeg varmet opp bra igår, men ikke verre enn at en frokost og løpetur kan kurere det. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Lørdag morgen. Blir rolig her tenker jeg med litt film og tv titting, ellers satse på en fin Lørdag, kanskje ut å se på fly om været blir bedre. Så å våkne til regn er kjedelig vil jeg påstå, men slik er nå det ellers ha en bra dag forumister.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God lørdag, må snu over til nattjobbing i natt, så må prøve å meg en time eller to på øyet etterhvert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Den skulle etter planen ha vært enda bedre, men så ble man lokket ut på Byfest... Bah...
I kveld mistenker jeg at det er reprise. Ha en fjong dag alle sammen
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Huff! Denne lørdagen merkes av at jeg hadde et par glass i går! Må jo begynne å varme opp til ferien som starter om bare 3 dager!
Så nå sitter man her og henger og lurer på om man skal legge seg litt nedpå igjen. I aften venter jobb bak baren mens Fussball EM ruller over skjermene. Blir nok en bedre dag i morgen! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Lillestrøm....God tur , Biz , forventer rapport og at du finner en liten bamse slik at har selskap..
OleB er i hundre siden han fikk en 1. kg pose med Dajm på OSL og nå leker han seg på badet med to badeducks ( de er jo så små ) fra F loungen på MUC.. Vi gale gamlinger har gått inn i barndommen igjen... Så deilig. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
"Byfest" i Lillestrøm???? Sist gang jeg greide å forville meg så langt utpå landet nektet GPS`n å vise hvor vi var
![]() Ellers to nattvakter før man går av mandag morgen. Null og niks fyll og spetakkel på denne karen. Ha en phlott lørdag aphten.
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
God aften, ja... Her i Bodø er en hard dag på stand i solsteika gjennomført. Mye hyggelige folk, mye morsomt å se og mange hyggelige forumfolk å møte. Nå sitter vi i Camp Wias med et par småøl og vurderer om våre gamle ben orker å bære oss helt ned til Sentrum...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God kveld fra Brasov. En rumensk by med en viss klasse. Hotell Gott er utmerket. Og restauranten prøves nå ut - anbefalt de fleste steder. Og whiskyutvslget har jeg nesten bare sett bedre i Skottland. God lørdag!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God kveld fra Suleskard.
Snart kveld og på tide å hive seg over bayeren etter å hatt en meget produktiv dag med diverse arbeid med både De Walt og Bosch. Ha en fin en forumister ![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God kveld fra Roma, her har man begynt på middagen. Sjekket inn på morgensdagens to turer med LH har man også klart. Virker ikke som 23 timersregelen håndheves av mobilappen deres :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Amatør
|
![]()
Herregud så lang lørdagen blir når man forblir edru kvelden før!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
>>>>><<<<<
|
![]()
God kveld fra Bodø! Vondt i bena, lettere solbrent og tomt batteri i kameraet. Med andre ord: en perfekt dag på flyshow!
![]() ![]() ![]() Ses i morgen!
![]() |
#14 |
evig optimist
|
![]()
Skal du ned på moloen etterpå eller? Det blir knall trur jeg
![]() |
#15 |
>>>>><<<<<
|
![]()
Ja, det tror jeg også på! Men er usikker. Skal få i meg fôr, og noe væske, så får vi se hva jeg er i stand til.
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God aften fra Bodø.
Knall dag på flyshow, artig å være med på litt rundt flyene, hjalp blant annet til på tauing av C130 og C17. God og solbrent er man blitt og har også klart å ta noen bilder. Satser på å få et besøk innom Widerøe imora |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() Sitter på Bryggerikaia hvis noen er i nærheten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hotellet mitt hadde Laphroaig 15 og baren litt oppe i gata hadde Scapa 16. Whiskytur til Transilvania er undervurdert..
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag | LN-FHU | Flyforum | 8 | 25-05-2013 14:18 |
God lørdag | Someone | Flyforum | 11 | 06-10-2012 18:24 |
God lørdag | Someone | Flyforum | 17 | 23-09-2012 00:26 |