![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Gudd dai folkens!
En god kaffekopp står på bordet, og man får litt godfølelsen i seg, og det er heller ikke feil å se at det faktisk er lyst når man kjører hjemmefra. Blir og til at man tar seg friheten i løpet av dagen og bytter ut gammelt PC-jern med nytt jern. Blir ikke feil det. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Arbeidet kaller som vanlig. I kveld har min kjære invitert tidligere studievenner på besøk, hvilket innebærer huset vil bli okkupert av et dusin arkitekter. Men det betyr også god mat
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Amatør
|
![]()
Mårnings i sollyset! Er i full gang med dagens andre kopp og teller antallet morgentrøtte kollegaer som kommer en etter en..regner med at alle er klar over at helgen er rett rundt hjørnet!
![]() Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Maura.
Tidlig oppe igjen. Blir en fire-timers kursøkt før man egentlig begynner på jobb klokken 13. Siste innspurt av kurset blir dessverre på lørdag. Det hjelper dog litt at det er praksisbiten som skal tas da, på en "årntli" 757 ![]() God torsdag ønskes ![]() Last edited by Martin; 22-03-2012 at 08:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra OSL.
Her har man fått levert barn i barnehage og skole og fruen på bussen til jobb. Nå har man fått installert seg på kontoret og kaffen er straks klar. Og i går fikk jeg beskjed om at det blir tur til H/Q i slutten av april. Så da er det mulig det blir å teste vår "spesial class i 2etg" på B747-400F. Dagen i går ble forøvrig noe bedre når man kom ombord i flyet og så en av de vakreste biler jeg har sett på mange år. Nye BMW640i Gran Coupe. Bildene jeg har sett av den gir overhode ikke et riktig bilde av hvor utrolig vakker den er. Hadde forøvrig ikke fått med meg at Bang & Olufsen leverer lyd systemer til BMW. Ønsker alle en trivelig dag. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Tung start på reisedagrn idag da BA ikke fikk laget boardingkort til meg pga krøll med ESTA kommunikasjon. Rakk akkurat flyet og har kommet meg til London. Litt morro med sidemannen som forsøkte å nekte å sette iPad'en i flightmode... Men neida.
Testet ut CCR loungen og First loungen. Da de ikke engang kunne mikse Pangalactic Gargle Blaster i CCR baren endte jeg heller opp i First sjappa. Finere med selvbetjening er det også. Elefanten har funnet en fantastisk sjokolademuffin med flytende sjokkis inni og er "i himmelen". Ha en fin dag.
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'mooorgen, ja! Her går det mot starten av nok en arbeidsdag. Litt yr i luften - trenger tyngre saker enn det for å få vasket vekk pollenskiten som ligger overalt, men Tor M. Hammer skal visstnok være på vei innover i tide til å føkke opp ettermiddagsrushet. Så får vi håpe meterolygene har rett denne gangen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 10 | 11-11-2013 11:10 |
God morgen fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 8 | 09-04-2013 17:53 |
God morgen fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 20 | 13-11-2012 12:40 |