![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
Her er man på plass for dagens arbeidsøkt, ved enden av stripa. Måtte dagen bli fortreffelig!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus! Ikke langt unna ei stripe jeg heller.
Mye som står på tapetet i dag. En del saker og ting som må unnagjøres før ferie og noe møter som står på tapetet samt planlegge noen handovers til de som må vikariere for meg. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Forus. Dagens første kaffekopp er på god vei "nedover i systemet" og man begynner å bli klar for dagens oppgaver. Etter jobb blir det å slappe av etter noen aktive dager med flyspotting på fritiden.
Last edited by Twin Otter; 01-11-2011 at 07:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Alt på plass på jobb og klar for dagens oppgaver. En løpetur står på planen etterpå
Ellers ble det bestilt årets vinterferie i går. Fly t/r ZRH med SAS, med utreise på business for en god start på ferien, også fire netter med hotell i Lech ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra Rute 18 på vei mot sentrum. I motsetning til someone klarte vi ikke å gjennomføre våre bestillinger i går - LH sine sider var på høyde med SAS med tildels interessante feilmeldinger i rødt. Savner øya borte i vest hvor der er mulig å få kjøpt en god kaffe før 07:30
Ha en fin forum dag --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=59.879931,10.784759
![]() |
#6 |
Amatør
|
![]()
God morgen, kom litt forsinket på jobb takket være Bispelokkets stenging..det eneste Statens Vegvesen har greid å få til i området rundt Bjørvika, og sentrum syd de siste årene er å øke mengden køer..kronidioter hele gjengen! Hjelper ikke å si at trafikken kan gå innover E6 / Ring 3 når kapasiteten der er sprengt fra før, det at det heller ikke finnes mere plass i kollektivtrafikken hjelper heller ikke på situlasjonen.
Litt jobb å unnagjøre på kontoret først før møter resten av dagen, ha en fin dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Livet på Gaustad etter at legene dro:
"God morgen" fra Gaustad. Her holder veivesenet fremdeles på å lage undergang under t-banen rett utenfor kontoret. De har holdt på siden Juni (det skulle ta 8 uker), men holder på fremdeles. De sier at de kanskje (!) blir ferdig i Januar. Det er jo surt, men greit nok. Det kjipe er at de har pigget stein og betong i to måneder. Det bråker så mye at vi må rope til hverandre på kontoret, selv med vinduene igjen. I sommer var det utenkelig å lufte. Før dette, banket de 10 meter lange stålvegger ned i bakken i 2 måneder. Glad jeg reiser relativt mye. Sånn går dagene her på Gaustad, etter at legene dro. Ha en fin og bråkete dag.
![]() |
#8 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
Dagene ruller og går videre - glad jeg snart her ei ukes ferie.Da går turen til Stavanger,og junior er ikke lenger flyjomfru. Ønsker alle sammen en strålende dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Free Luigi
|
![]()
HEI!
Jeg skulle visst ha forelesning fra 10.00 i dag, dermed rart at jeg stod opp 10.00. Noe feil har skjedd et sted. Jaja. Resuming breakfast... ![]()
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Det er visst blitt morgen her i sør også!
Forkjølelsen har festet grepet enda mer, så hodet føles tungt og nesa renner! Fikk nå iallefall ned alle flisene på kjøkkenet igår, samt malt 2 rom med 1 strøk maling. Så da er man da litt på vei iallefall. Satser på strøk nr 2 i dag, samt strøk nr 1 på kjøkkenet. Så sånn går no dagan... Det er nok derfor jeg drikker!! Slit med helsa... BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Høljeregn oppe i nord, men det er fortsatt lyst ute og egentlig ikke så kaldt, skal altså ikke klage for mye. Da er en kopp varm te inntatt etter turen gjennom møkkaværet med småen i bæremeis, og det er en del oppgaver som venter. Ha en god dag alle sammen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag fra Torshov. Litt støy på utsiden her også, men ikke så mye.
Gratulerer til Ha en øredøvende flott dag!
![]() |
#13 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra nordlige fjellstrok. Her er Halloween trygt overstått. Vi er tydeligvis utenfor ruta til småungene i området, for her kom det ingen. De foretrekker nok områder hvor husene ligger tettere sammen .. Stor glede hos Flyverelgen, dog, som scoret stort på 'restene'.
![]() Kald men fin morgen. Tempen såvidt over null. Skal på sykehuset med guttungen etterpå - han må operere i en brukket finger. No fun .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God kveld fra Namdalskysten, her har dagen gått unna med programmering av lite samarbeidsvillige maskiner, samt trening på etter endt arbeidsdag..
Akkurat nå må jeg igang med å rydde i epostboksen og se hva som har skjedd der i løpet av dagen, ha en god kveld godt folk!
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
[bored] Her sitter vi fortsatt og venter, snart to timer forsinket .... Kjenner utålmodigheten kommer sigende... [/bored]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Free Luigi
|
![]()
Ingen ting er som pepperkaker, Mark Lanegan på anlegget - og et 2siders essay om forurensning i området rundt Tromsø lufthavn foran meg - med beina på bordet. (Skjønner ikke noe, ble ufrivillig tvunget til å skrive om temaet....
![]()
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hepp fra AA ettellerannet paa vei tilbake til Chicago. Etter 4 dager sammen med toerste norske kompiser paa besoek, har levra godt av aa komme hjem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen fra FBU | LN-MOW | Bilder & foto | 19 | 03-04-2015 20:34 |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
Mimresidene fra FBU | LN-FHU | Flyforum | 6 | 11-03-2007 19:40 |
Bilder fra FBU | VC-10 | Flyforum | 20 | 17-10-2005 14:19 |