![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Her skal det pleies en forkjølelse..men med iPad, peis og pledd så skal nok dette gå bra. Ha en bedre lørdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Venter på at Bialettien skal begynne å putre. Tror jeg må ut å skaffe mer grus eller sand å strø med, skal jeg unngå skøytebane utenfor her. Noen besøk får vi også i dag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God lørdag fra t-banen. Fin overfart tilbake igjen fra Køben og selv om man sov litt dårlig så er formen ikke så verst faktisk. Var rett og slett nydelig
![]() Sent fra min SM-G950F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God kveld fra Singapore Airlines Suite 1A mellom Shanghai og Singapore. Steike hvor bra dette produktet er.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra flytoget. Skulle til Haneda i dag, men snøvær i München har ført til at innkommende fly ikke har tatt av en gang. Gjør nytt forsøk i morgen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God dag fra Snillfjord.
![]() Hvor gråværet fortsatt holder jernhånd over tilstanden utendørs, dog litt lettere i dag. Her skal man straks ned til naboen for og hjelpe til med litt opprydding etter snekkere, greit og love seg bort til slikt en og annen gang også. Om været holder seg slik det gjør nå får man vel plotte inn årets andre treningstur til en trimkasse også. En fin fin en ønskes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Heisann hjemmefra. Hjemme bra, borte best... sitter og sjekker om det er enda bedre hotelltilbud enn det jeg allerede har bestilt til min relativt nært forestående Korea-tur.
Skal bruke de kommende dager til å trene opp leveren (trenger vel strengt tatt ikke mer trening, men det er detaljer) slik at den er klar for masse bobler og annet på vei østover. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Her ble det 9 timer på puten i natt, opp ved nitiden. Siden det har det gått i ett bankende kjør. Frokost, indretjeneste, kjøre datter, gå tur, hente datter, handle, kjøre neste datter, handle det vi glemte å handle første gang, gikk meg vill på Jærhagen og havnet sånn helt tilfeldig innom Polet, mer indretjeneste. Men NÅÅÅ, er godstolen inntatt. Og her skal det sløves ett par timer før kveldens mat skal påbegynnes.
Ha en nydelig eftan/kveld ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei og hå fra heimekontroret ... her skinner solen (!) men kvikksølvet har krympet seg betraktelig. Foreløpig går alt stile og fredelig for seg, men man vet jo aldri når tullingene prøver seg.
Cup på ESPN-appen - masse matcher men pussig nok ingen klokken 16. Og i kveld skal Seahawks og Cowboys slåss om NFL-avansement. Det bør bli en rysare. |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag morgen! | TriStar | Flyforum | 17 | 11-03-2018 05:07 |
God lørdag morgen | EB | Flyforum | 13 | 24-07-2016 03:14 |