![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
...var det vel ikke for de av dere som har fått med seg så mye rundt OSL disse dager - men - for oss her borte i provinsen var vi fornøyde over å få de aller første fotografier av NOX her på Sola, med det menes ikke barndommens lakrisbiter (eller kanskje disse finnes enda) fra Freia, men Norwegian`s siste tilskudd av en uendlig rekke av nye tamponger, eh - eller fly med rød nese. At en markant og stor skikkelse blant Skagen-malerne (og ellers i verden...) hadde fått plass på halen, synes jeg var veldig flott (kanskje P.S. Krøyer kan komme senere en gang, dansken som er født i Stavanger)...
Altså ikke noe spesielt i det hele tatt, men så har vi alle fall en liten nyhet å komme med, at vi fikk med oss et første besøk, og et nytt reg... Mer har jeg ikke å fortelle, det skjer ikke så mye her borte - og selv om enkelte tror at det kun finnes misnøye her på plattformen i vest, så kan jeg altså fortelle at jeg fikk en hyggelig stund med 2 gode flyvenner, selv om været prøvde å ødelegge hele seansen... Også en stor takk til den som er så snill og gir oss et lite tips, det verdsettest høyt... Nok snakk, her er i alle fall fotodokumentasjon over NOX`s første besøke her borte i provinsen... ![]() ![]() ![]() hei å hå H
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Riktig fint dette. Og jeg husker også NOX, som jeg gjerne kjøpte sammen med FOX.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Herlig!
Var ikke lenge siden jeg sist kjøpte meg en NOX heller. De finnes - men ikke overalt ![]() Dog kan det sies, at sist gang jeg kjøpte NOX, så var den laget av Malaco Leaf! Last edited by Egenes; 16-09-2010 at 19:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Fine bilder.. NOX er bedre enn FOX forøvrig
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
NOX, FOX, ROX - jeg synes alle er like nydelige karameller! Veldig fine bilder
![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Flott dokumentert
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Det store sommereventyret | Henshaw | TripReports | 31 | 31-08-2014 12:29 |
Det store utland | S. Holberg | Bilder & foto | 11 | 07-05-2012 01:11 |
Det store Europæiske bagage rod | sk931 | Flyforum | 33 | 03-01-2011 01:07 |
det årlige store russerinvasjon til Salzburg | B767 | Flyforum | 2 | 02-01-2011 15:25 |
O.T. men det gjelder pilot og store høyder! | FBU 4EVER | Flyforum | 1 | 24-04-2005 09:36 |