![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kan det vaere?? Har unge lovende mistet all forstand? Has hell frozen over?
Ferie har man begrensede mengder av. Og naar man har, starter man alltid her: ![]() Foer man gaar ombord i feks. noe slikt: ![]() Og faar servert noe slikt: ![]() Etterfulgt av noe slikt: ![]() Og man koser seg vilt og uhemmet i dagesvis paa ett luksushotell i Paris foer gullklokken viser noe ugudelig som f.eks. slikt: ![]() Etter 9 Euro taxi finner man en mindre organisert cash only bussoperasjon som solgte slikt til 15 Euro pp for halvannen times busstur ![]() Foerste rad var ledig og en svett franskmann styrte en eldrende buss mot skogen en vakker Paris morgen ![]() Og ved ankomst flyplassen som ligger langt ute i gokk over 2 timer foer avgang blir man moett med noe slikt der det faktisk ikke var koe overhodet, men man kunne ikke registrere sitt amerikanske pass eller sjekke inn foer 90 minutter foer avgang. Saa da var det bare aa ta en pause og faa seg en baguett. ![]() Flyplass paa halvaatte? Jepp... Men baguetten smakte ![]() En time foer avgang begynte folk aa line seg opp, men da man selv ankom etter litt duty free shopping var man fortsatt blandt de 20 foerste som ankom gaten. Kun 3 personer valgte aa betale for "priority boarding" ![]() Ca. 40 minutter foer avgangkom denne karen med medbragt trapp foran noe jeg ikke har sett siden Fornebu.. ![]() Og immigrasjonskoeen for inbound sto paa tarmac en gooood stund ![]() Travelproen passa i ramma foer man fikk boarde. Ombord viste man boardingkort igjen og det viste seg at ingen ville ha rad 1. Da planta man rumpa si der og fikk se den facinerende innkjipingstrappa igjen ![]() Last edited by Tommy777; 14-07-2010 at 04:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Doerene lukkes litt foer tiden og en pisslunka Carlsberg kjoepes for 4.5 Euro. Baguetten var mat nok. Ombord selges det burgere og masse annet snadder til kurrante priser i forhold til Norwegian og andre. Spritposene er dog grisedyre, 5,5 Euro for 2,5cl
God plass til beina, ikke noe mas. Ankomst paa rute ![]() Og flyvertinna som solgte det beroemte oppspiste loddet ser du her naar hun tar oss til gaten ![]() Og hva fikk Hr. O'Leary fra oss? 46 dollar for 2 billetter inkludert boardingkort som ble passet paa som gull, innsjekk og kritikkortgebyr. Kun haandbagasje og Travel Proen ble sjekka i ramme for foerste gang (observerte at kun 10 innsjekkede kofferter ble tatt av inbound og ikke noe saerlig fler ble lastet outbound) . I tillegg 4.50 Euro for en pisslunka Carlsberg, that's it. Bortsett fra det, ingen koe noen steder og ikke noe mas. Saa det viste seg at det vi hadde grua oss til gikk helt greit bortsett fra at det tok halvannen timer lengre enn normalt. Ryanair tar derimot lett inn den tapte tiden og masse mer til siden kun dem og "LCC" Aer Lingus flyr direkte og selger enveis Paris Dublin. Gevinsten var nesten 500 dollar spart i forhold til den andre iren. Men det skal en veldig spesiell strekning og mangel paa andre tilbud (som akkurat her) foer 1K droemmeparet booker seg hos the Irish Bastard igjen. Neste gang kan det nemlig hende at alt ikke gaar saa bra, man vet aldri....... Last edited by Tommy777; 14-07-2010 at 04:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Var det lx C eller F du fløy? Viktig å bevege seg i slummen av og til for å innse hvor behagelig det er med C+F.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() Takk for artig report ! * sjekk # 3 http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=66349 Ellers ser lunken drikke ut til å være gjennomgående hos FR. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
Herlig Tommy......skikkelig artig lesing.
Hva med et lite høsttreff ? Noe er kanskje i gjære.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Så måtte han med den store kjeften være kunde hos den andre store kjeften, og jeg kan ikke set at det regner oppover. Det meste er mulig. Takk for at du kom ut av "LCC-skapet" her
![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tommy777, det er noen på forumet som sier du sverger til LX og deres seter i eco, stemmer det?
Jeg fløy MIA-ZRH med deres 343 forrige uke og ble ikke akkurat imponert. Jeg er enige om at det er god service ombord, ok mat, meget stilfult interiør og ikke minst gratis booze men setene ble jeg aldri glad i. Verken jeg eller samboeren min klarte å sove og synes utfordringen lå i at setet ikke reclinet nok i tillegg til at puta var for hard. Synspunkter? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() Herlig rapport, Tommy! Likte bruken av masse bilder, med små enkle kommentarer. Dette forklarte kanskje hvorfor vi hadde en sending med strømpebukser til Helvete her om dagen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Quote:
![]() Quote:
Quote:
Quote:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
HAHAHAHAHA ;-)
Tommy.. du overrasker stadig vekk ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Noe sier meg at Ryanairinnen ville kledd et fotografi forfra bedre enn bakfra.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Herlig rapport - observerer at finanskrisen også gir utslag på den andre siden av dammen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]() Du får lage en ny drinke-bok: "Drinks the Ryanair-way"
![]() |
![]() |
#17 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Kommer Dom Perignon'en også på pose hos FR??
![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2006
|
![]()
Fin og orginal beskrivelse (bilder) av turen.
Skal fly FR tur/retur fra Rygge til Brussel til uken. kal prøve meg med en beskrivelse
![]() |
#19 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Selger FR noe som helst fransk boblevann? Ser ikke for meg at det passer helt inn i konseptet deres, men sammtidig skulle jeg fløyet hadde jeg nok kompensert med noen flasker om jeg hadde hatt sjansen. Et glass med noe godt å drikke gjør dagen langt bedre, uansett hvor man er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ikke nok med at de selger Champagne om bord, de flyr jo også til Vatry: "Vatry is just outside Châlons-en-Champagne and the airport authorities hope it will be a popular destination for wine-lovers."
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|