![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,565
|
![]()
http://gizmodo.com/5535140/this-airp...bloody-balcony
Quote:
![]()
__________________
Mvh Gunnar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,512
|
![]()
Den ultimate spotterplattformen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Aug 2008
Posts: 890
|
![]()
Det der så bra ut, jeg skal kjøpe meg en sånn!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Jan 2006
Location: Mosjøen
Posts: 3,123
|
![]()
Ha-ha! Er det mulig å få kjøpt fortelt eller spikertelt til denne?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,891
|
![]()
Artig sak.
Det blir kanskje litt mye vind om man sitter der under fart da. Men med en liten modifisering kan man fort ordne dette: Balkongen flyttes forran vingene istede for bak. Da kan man snu motoren på babord side 180 grader, slik at den blåser luft forrover mot balkongen. Denne luftstrømmen vil utligne luften som kommer fra fly i fart, og man får det vindstille og fint. Eller hva? Ække jeg genial, så vet ikke jeg ! ![]()
__________________
Life is Brutale |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Kristiansand
Posts: 11,304
|
![]()
Du behøver jo ikke å gjøre det så innviklet! Det er jo bare å spikre opp en le-vegg det!
Tenk så deilig å sitte der å nyte et glass Dom P in-flight!! Aaahhhhh!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,325
|
![]()
De har jo et godt poeng: Hvem har bruk for en campingvogn på tarmac? Et helikopter med denne balkongen, derimot, det hadde vært noe!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Kristiansand
Posts: 11,304
|
![]() Quote:
BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
Location: Bergen, Norway
Posts: 8,735
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
Location: Tønsberg
Posts: 4,246
|
![]()
Kommer i det minste varm luft fra hårfønerene.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,325
|
![]()
Kommer an på om det er en kald dag da du vil ha oppvarming, eller en varm dag da du trenger avkjøling fra viften over hodet.
Fordelen med jetmotorene er selvsagt at du også kan grille pølser på den varme lufta fra dem. På den annen side vil rotoren på et helikopter kunne piske utmerket milkshake til desserten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Browncoat
Join Date: Oct 2007
Posts: 6,251
|
![]() Quote:
![]()
__________________
"The human body can be drained of blood in 8.6 seconds given adequate vacuuming systems." - River Tam |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: På bakken
Posts: 8,278
|
![]()
Da mangler vi bare en pilot i grilldress, eventuelt to.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flying V - nytt konsept for flydesign | Someone | Flyforum | 4 | 27-06-2019 20:36 |
Futuristisk flydesign - 2025-50 | Radiv | Flyforum | 0 | 02-09-2011 10:51 |
Hvordan lage et eget flydesign - FSX | FlyBjørnar | Småprat | 5 | 14-06-2011 19:40 |
Revolusjonerende nytt flydesign til KLM! | flapjack | Flyforum | 4 | 13-05-2007 19:36 |