![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei!
Jeg har et lite issue når det gjelder opptjeningsperiode i Eurobonus. Jeg har akkurat startet på en ny opptjeningsperiode (mars 2010), men nå nærmer jeg meg allerede økt status. Hvis jeg går opp til Sølv fra Basic midt i opptjeningsperioden, vil jeg da starte på en ny opptjeningsperiode og bli sølvmedlem umidelbart eller må jeg vente helt til opptjeningsperioden går ut før jeg får opptjent status? Har forsøkt å lese på vilkårene til Eurobonus, men fant ikke noe konkret på dette. Håper noen her har et godt svar! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Du får sølvkortet "med en gang", du må ikke vente til perioden er over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
...men opptjeningsperioden følger vel uansett innmeldingsmåned (og et år frem i tid), og ikke når du evt blir oppgradert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Du får sølvstatus med en gang du har opptjent nok poeng. Sølvstatusen beholder du da ut inneværende opptjeningsperiode og hele neste periode.
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg oppnådde gullstatus etter 2 måneder inn i min oppgjørsperiode. Så da hadde jeg oppnådd gullstatus for 2 år frem. Dvs de for de resterende 10 måneder av min opptjeningsperiode, pluss neste opptjeningsår, pluss at kortet er gyldig ytterligere 2 måneder etter at opptjeningsperioden går ut.
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Eurobonus - opptjeningsperiode | Chris1 | Reiseforum | 49 | 07-02-2020 09:14 |
EuroBonus 2.0 | ILS2 | Reiseforum | 1941 | 23-06-2016 14:48 |
Kan EB-poeng legges til neste opptjeningsperiode? | robertaas | Småprat | 7 | 30-05-2013 10:11 |
Eurobonus-poeng når man bestiller reise med Eurobonus-poeng? | chaglen | Reiseforum | 2 | 20-07-2011 17:00 |
Eurobonus | Isbamse | Flyforum | 4 | 14-12-2007 09:45 |