Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 31-05-2005, 11:33   #1
Herlov
ScanFlyer Molded
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,386
Default OSL ber om unnskyldning ..


http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/05/31/433318.html

Herlov is offline   Reply With Quote
Old 31-05-2005, 11:39   #2
LN-ATC
ScanFlyer Silver
 
LN-ATC's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 547
Default Re: OSL ber om unnskyldning ..

Nå gjenstår kun en unskyldning fra NFF, for å ha takke ja til å være med på noe de burde forstått var utenfor dems mandat. :
LN-ATC is offline   Reply With Quote
Old 31-05-2005, 12:19   #3
Trety
ScanFlyer Rusty
 
Trety's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Drammen
Posts: 5,329
Default Re: OSL ber om unnskyldning ..

Er bildet hos Dagbladet pyntet litt på? Legg merke til registreringene LN-BRU & N65ILF.
__________________
"You cannot call yourself a petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" - Jeremy Clarkson
Trety is offline   Reply With Quote
Old 31-05-2005, 13:48   #4
HVI
ScanFlyer Blue
 
HVI's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 248
Default Re: OSL ber om unnskyldning ..

Quote:
Originally posted by Trety
Er bildet hos Dagbladet pyntet litt på? Legg merke til registreringene LN-BRU & N65ILF.
Nei, det var visst sånn. Closeup: http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=27309
HVI is offline   Reply With Quote
Old 31-05-2005, 14:42   #5
Trety
ScanFlyer Rusty
 
Trety's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Drammen
Posts: 5,329
Default Re: OSL ber om unnskyldning ..

Det jeg syntes var ekstra pussig, er at LN-BRU tilhører vel Braathens, og de har da ingen -300?
__________________
"You cannot call yourself a petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" - Jeremy Clarkson
Trety is offline   Reply With Quote
Old 31-05-2005, 14:45   #6
Marius_S
ScanFlyer Blue
 
Marius_S's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Trondheim
Posts: 308
Default Re: OSL ber om unnskyldning ..

Stemmer det Trety, men LN-BRU er en -500. Ta en titt på linken HVI postet.
__________________
------------------
Marius
Marius_S is offline   Reply With Quote
Old 31-05-2005, 15:04   #7
Trety
ScanFlyer Rusty
 
Trety's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Drammen
Posts: 5,329
Default Re: OSL ber om unnskyldning ..

Quote:
Originally posted by Marius_S
Stemmer det Trety, men LN-BRU er en -500. Ta en titt på linken HVI postet.
Åja...

Leste ikke teksten i linken HVI postet. Så flyet var i BU's eie, mens Norwegian leide det en periode mao? I så fall har de vel hatt 2 Heyerdahl'er da. Ikke rart en stakkar blir forvirret. :
__________________
"You cannot call yourself a petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" - Jeremy Clarkson
Trety is offline   Reply With Quote
Old 31-05-2005, 16:22   #8
Fellowship
ScanFlyer Dusty
 
Fellowship's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Oslo, Norway
Posts: 4,121
Default Re: OSL ber om unnskyldning ..

Blir nesten litt off-topic. dette, men:

Bildet i Dagbladet er nok ekte nok, sjekk hvilke bilder som ligger på Airpics av LN-BRU / N651LF fra 6.august 2002. Dette er for en flyfreak en del av den elementære flyhistorien til Norwegian
Første flyet i de nye fargene, var nettopp flyet BU hadde hatt i nesten 10 år, og som noen måneder tidligere var returnert til ILFC. Derfor den doble registreringa, men den var LN-BRU igjen da den kom i trafikk. Selv var jeg der to uker seinere, og da sto den fortsatt slik:
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DYbru190802_800.JPG
Views:	5
Size:	124.4 KB
ID:	1590  
__________________
________________________________________
Flyhilsen fra Ole Johan Beck

Gled en som gruer seg til jul

Hvert 3.minutt starter eller lander et MAF fly
Fellowship is offline   Reply With Quote
Old 31-05-2005, 16:35   #9
LN-KGL
ScanFlyer Mile High Club
 
LN-KGL's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Oslo, Kiev og Dnipro
Posts: 8,547
Default Re: OSL ber om unnskyldning ..

Quote:
Originally posted by Trety
Quote:
Originally posted by Marius_S
Stemmer det Trety, men LN-BRU er en -500. Ta en titt på linken HVI postet.
Åja...

Leste ikke teksten i linken HVI postet. Så flyet var i BU's eie, mens Norwegian leide det en periode mao? I så fall har de vel hatt 2 Heyerdahl'er da. Ikke rart en stakkar blir forvirret. :
Litt mindre forvirret blir man ved følge med på denne linken
__________________
Kurt
Vi flyr LOT
LN-KGL is offline   Reply With Quote
Old 01-06-2005, 11:01   #10
Trety
ScanFlyer Rusty
 
Trety's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Drammen
Posts: 5,329
Default Re: OSL ber om unnskyldning ..

Takk både til OJB og KGL! Dette var en ting som hadde gått meg hus forbi (var ikke innom her den gangen ), så dette var en fin oppklaring.
Jeg husker at Norwegian leide inn andre maskiner fra andre selskaper (bl.a. Futura?) som ikke var i DY-fargene en periode, men denne oppdaget jeg ikke.
__________________
"You cannot call yourself a petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" - Jeremy Clarkson
Trety is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Berlin(BER) Tomba Reiseforum 5 15-01-2012 11:20
Lufthansa med BER-BGO Someone Flyforum 32 11-11-2011 05:16
Måtte be SAS om unnskyldning TCAS Flyforum 1 18-08-2010 23:59
LOT ber om hjelp Someone Flyforum 4 16-12-2008 15:12
Qatar Airways til BER CK Flyforum 0 16-08-2005 08:50


All times are GMT +2. The time now is 07:08.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.