![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,386
|
![]() http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/05/31/433318.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Sep 2004
Posts: 547
|
![]()
Nå gjenstår kun en unskyldning fra NFF, for å ha takke ja til å være med på noe de burde forstått var utenfor dems mandat.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Drammen
Posts: 5,329
|
![]()
Er bildet hos Dagbladet pyntet litt på? Legg merke til registreringene LN-BRU & N65ILF.
__________________
"You cannot call yourself a petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" - Jeremy Clarkson |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2004
Posts: 248
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Drammen
Posts: 5,329
|
![]()
Det jeg syntes var ekstra pussig, er at LN-BRU tilhører vel Braathens, og de har da ingen -300?
__________________
"You cannot call yourself a petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" - Jeremy Clarkson |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2004
Location: Trondheim
Posts: 308
|
![]()
Stemmer det Trety, men LN-BRU er en -500. Ta en titt på linken HVI postet.
__________________
------------------ Marius |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Drammen
Posts: 5,329
|
![]() Quote:
![]() Leste ikke teksten i linken HVI postet. Så flyet var i BU's eie, mens Norwegian leide det en periode mao? I så fall har de vel hatt 2 Heyerdahl'er da. Ikke rart en stakkar blir forvirret. ![]()
__________________
"You cannot call yourself a petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" - Jeremy Clarkson |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Oslo, Norway
Posts: 4,121
|
![]()
Blir nesten litt off-topic. dette, men:
Bildet i Dagbladet er nok ekte nok, sjekk hvilke bilder som ligger på Airpics av LN-BRU / N651LF fra 6.august 2002. Dette er for en flyfreak en del av den elementære flyhistorien til Norwegian ![]() Første flyet i de nye fargene, var nettopp flyet BU hadde hatt i nesten 10 år, og som noen måneder tidligere var returnert til ILFC. Derfor den doble registreringa, men den var LN-BRU igjen da den kom i trafikk. Selv var jeg der to uker seinere, og da sto den fortsatt slik:
__________________
________________________________________ Flyhilsen fra Ole Johan Beck Gled en som gruer seg til jul Hvert 3.minutt starter eller lander et MAF fly |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Oslo, Kiev og Dnipro
Posts: 8,547
|
![]() Quote:
![]()
__________________
Kurt Vi flyr LOT |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Drammen
Posts: 5,329
|
![]()
Takk både til OJB og KGL! Dette var en ting som hadde gått meg hus forbi (var ikke innom her den gangen
![]() Jeg husker at Norwegian leide inn andre maskiner fra andre selskaper (bl.a. Futura?) som ikke var i DY-fargene en periode, men denne oppdaget jeg ikke. ![]()
__________________
"You cannot call yourself a petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" - Jeremy Clarkson |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Berlin(BER) | Tomba | Reiseforum | 5 | 15-01-2012 11:20 |
Lufthansa med BER-BGO | Someone | Flyforum | 32 | 11-11-2011 05:16 |
Måtte be SAS om unnskyldning | TCAS | Flyforum | 1 | 18-08-2010 23:59 |
LOT ber om hjelp | Someone | Flyforum | 4 | 16-12-2008 15:12 |
Qatar Airways til BER | CK | Flyforum | 0 | 16-08-2005 08:50 |