![]() |
|
![]() |
#1 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Det er mulig jeg er i en spesiell situasjon; eller kanskje det er flere som meg, som har hatt problemer med å få Flynytt i utlandet. Jeg venter ennå på de to (tre?) siste utgavene... Til tross for at organisasjonen har sendt på nytt. Spørs om trikset i så fall er å registrere adresse hos familie i Norge som kan sende som A-post til utlandet.
-Eller at man får Flynytt som PDF?
Airpics screener from 2005 until new owner didn't ask the old staff to continue for some reason ![]() ![]() Last edited by seilfly; 18-12-2009 at 07:00. Reason: Stor F i flynytt... doh... Flynytt |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Bumper denne nå som det er høysesong for trafikk på forumet (kveld) og jeg virkelig vil vite om det er andre som har samme problem
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Nå ville du vel ha svar fra noen som har samme problemet, men jeg kan iallefall at Flynytt kommer problemfritt fram til meg. Det samme gjelder Seilflysport.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen døgnville fly og noen som ikke var det | LN-MEH | Bilder & foto | 5 | 05-09-2010 20:06 |
Noen andre som ikke får opp noe side..? | OSL-MRU | Reiseforum | 4 | 16-05-2010 03:07 |
Noen som ikke kom seg hjem til jul? | RYKogREIS | Flyforum | 13 | 01-01-2010 13:44 |
Ikke bare vi som får drit på frontruten | CK | Bilder & foto | 16 | 06-09-2008 05:17 |