![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da var det fredag igjen dere. Jeg har drøye to timer igjen av den første av fire nattevakter på rad, så fredag er ikke for alle ensbetydende med helg. Men så har man da hatt syv dager fri i forkant av torsdagskvelden da.
I går kveld, tidlig natt har det vært et forrykende ruskevær i Stavanger. Men nå har faktisk været roet seg betraktelig. Oppholdsvær og en temperatur på ca 12 grader. Etter jobb blir det en kjapp frokost med min forlovede før hun tar turen til KRS for helga. Med toget dessverre. Selv går jeg hjem og sover helt til en eller annen hyggelig rørlegger ringer. Baderomsvasken er hekkan så tett. Dersom han fikser biffen blir det atter soving til kvelden kommer og ny økt igangsettes på jobb. Siden det snakkes om excel i gårsdagens god morgen tråd er jeg småfrekk og drister meg til å stille et excel spørsmål i dagens god morgen tråd også. Riktignok et ganske enkelt spørsmål. Si at man skal summere en del tall i en kolonne. F.eks B2 til B6. Hvilken formel bruker jeg da? Er noen år siden jeg hadde økonomi og bed.øk på videregående hehe. Jaja nok pjatt fra meg for denne gang. ha en flott dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
=SUMMER(B2:B6)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Så i dag er Martin oppe og i god tid før jobb??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad fredag... Huset står fortsatt etter en vindfull natt. Mørkt - ca 9 timer og 30 minutter mørkere/kortere har denne dagen blitt. Nå venter det første møtet klokken 07:00 - ingen vits å kaste bort dagen. Håper på en forholdsvis tidlig exit fra arbeidet i ettermiddag. Ha en bedre fredag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Da jeg enda ikke har giddet å se ut vinduet så får andre ta på seg oppgaven å melde om været her i hovedstaden. Snart blir det å komme seg på jobb. Ingen planer for kvelden så tror det blir å ta det rolig hjemme. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra OSL. Da var jeg fått rundtstykke i kroppen, og øl på bordet. TGIF!!
![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen. Fra bygningene på Vaterland kan det rapporters om "mildt, men noe blæst". Regner med dette er korrekte meteorologiske uttrykk. I dag er det fredag. Salma laks er innkjøp for sushi, så da blir det sushi-mekking på eget kjøkken i kveld. Så gjelder det bare å finne passende drikke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Da var det fredag og jobben kaller etter fire dager med fri. Helgen går med til monotone timer i simulatoren på Oxford Flight Academy. Kan man ha det bedre?
![]() Ha en fin helg. EB: Møte kl. 0700??? Du er pervers! Hater laks, men prøv en Riesling fra Alsace til sushi'en. Alternativt japansk pils eller sake.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Gudd mauining fra Forus! Endelig fredag!
![]() Ingen møter, ingen avtalte oppgaver og 2 timers avspassering i dag. ![]() Ha en god fredag folkens! ![]()
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Det er vel med han kjekke fra Norwegian det da kanskje? Han virket jo noe ivrig der i går?
![]() ![]() Vel vel! Fra spøk til revolver! Kraftig uvær her i natt, men har heldigvis roet seg. På meg blir det 2x8timers jobb idag. Heldigvis med 3 timers pause mellom. Men etter det skal det bli godt med helg! Nå venter excel og databasesnoking etter noen kjedelige differanser vi må finne ut av. Spanande! ![]() Siden det er fredag, vil jeg minne om det danske ordtaket! Husk at pengene til brennevin ligger alltid øverst! Og det er derfor jeg drikker! God helg! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Tromsø!
Gårsdagens retur fra Kirkenes gikk ikke helt etter planen. Direkteavgangen kl. 2015 ble kansellert. Folket fikk valget mellom overnatting i Kirkenes og taxi til Høybuktmoen kl 0500 og fly via Sørkjosen i dag morges, eller buss til Vadsø (på ca 2,5 timer) og deretter fly Vadsø, Vardø, Båtsfjord, Berlevåg, Hammerfest og så endelig Tromsø kl. 0045. Jeg valgte selvsagt siste alternativ. Ikke liker jeg å stå opp tidlig om morgenen, og så er det jo litt mer valuta for pengene med så mange legs.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå FBU!
![]() Møte før 9?? Klarer du å få med deltagere også....? Kan vel kalles utanom kjernetid ja. Siste arbeidsdag for denne veka, og helga er nærmare enn nokon gong. Bare timar igjen ![]() Ha ein fin dag alle saman, og ikkje minst regnfull helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fikk et lass ved i går kveld. I et vaaaannvittig pissregn. Det er lenge siden det har regnet så kraftig her på Sola. Så da var det bare å begynne å stable. Eller "lø" heter det vel på fagspråket.
Men nå er bjørka i hus så nå kan bare vinteren komme. I den grad det blir vinter her nede i sørvest. Hihi! K |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god fredag morgen fra kjøkkenbordet. Fyttisgrisen for et vær i OSL i går kveld. På veien fra Nasjonalteateret til Aker Brygge (der det ble både øl, akevitt, sild og moules) rakk jeg og bli god og våt. Paraplyen var bare å gi opp! Men, nå ser det ut til å bli en fin og lys FN-dag som skal tilbringes på kjøkkenet med excel igjen. I ettermiddag blir det innsamling, lodd og kaker i barnehagen i forbindelse med FN-dagen.
I løpet av helgen må jeg vel ut med riven i hagen. Det er ikke mange blader igjen på det svære kirsebærtreet - alt ligger utover plenen. Gleden over å være ferdig med gressklipping er avløst av frustrasjonen over alt løvet! Ah - en huseiers strev slutter aldri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God morgen fra FBU, her skulle man starte første møte på kl 09.00 men motparten har ikke dukket opp. Hm..... Møte-regimet til EB hadde ikke funka her.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God fredag formiddag!
Ingen store planer for dagen bortsett fra en liten gathering med gamle arbeidskollegaer etter jobb (også kjent som fredagspils). Hovedstaden er badet i solskinn og været må nytes så lenge som mulig. Ha en fin dag og en flott helg forumister! ![]()
![]() |
#19 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God (ettermid)dag fra Hovedstaden, sol og fint vær i dag, men en sørlig vind, som er litt kald!
Er blitt i bedre form, å er nesten frisk, så i morgen og søndag er det jobb før jeg på fra mandag av har 1 uke fri i henhold til min turnus! Ha en flotters helg og dag alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus/Tananger,
Da er det noen få timer igjen av denne arbeidsuka. Nok en interessant og travel arbeidsuke går mot slutten. Litt bedre vær her over idag enn det var i går kveld med returen fra OSL , SK4045 og LN-BUG. Interessant landing på SVG i "værbygene". Det er slikt som gjør livet verdt å leve! Kvelden går med til årsmøte i lokallaget(politisk) og påfølgende fest. Så skal det bli helg med familien. Ha en god helg alle forumister og lesere forøvrig. |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God Fredag Morgen :) | FlyboyKarsten | Flyforum | 17 | 11-05-2012 19:39 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
(God) fredag morgen! | Utflyttet | Flyforum | 24 | 27-04-2007 20:14 |
God fredag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 11 | 21-04-2006 23:32 |