![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Etter å ha reist tur/retur fra Ålesund til Rio de Janeiro i Brasil heile ni ganger siste halvannet året, som oftast via Amsterdam eller Lisboa men også via London og Paris, var det greitt at neste jobbreise var vesentlig kortere da eg kun skulle til Luanda i Angola
Reiseruta kom som vanleg på mail, men relativt seint denne gangen med kun fire dager før eg skulle avgårde: LH6065 SK Club 07JUL AES - CPH 3 1400 1530 OK 2PC LH0831 Club 07JUL CPH 2 FRA 1 1910 2040 OK 2PC LH0560 Club 07JUL FRA 1 LAD - 2200 0530+1 OK 2PC ![]() Fekk velge seter og skjekke inn på nett heime, men uansett kva eg gjorde så fekk eg ikkje laste ned Boarding Pass, tilsendt det på epost eller sjå det i SAS appen På søndager går ikkje hurtigbåten den 7 min lange turen over Borgundfjorden til Ålesund kor eg som vanleg tar Flybussen ut til Vigra, så bestilte taxi via Taxifix appen som da også gav meg 520 poeng hos Eurobonus Framme på flyplassen fekk eg ikkje boarding pass i automat heller så da var det å ta kontakt med Aviator for hjelp. Eg rekna med at problemet var pga VISUM til Angola som eg ikkje hadde da eg kun hadde en bekreftelse fra Angola om Boarder Visa, det vi si man får Visum ved ankomst Luanda. Og det stemte bra så etter masse trykking inkl. slette alt og begynne på nytt, fekk eg Boarding Pass heilt fram til Luanda. Ingen innsjekka bagasje da eg har kun har hatt med en handbagasje siste 20 år eg har reist i jobb sammenheng Ingen kø i sikkerhetssjekken og med Fast track sparte man noen få meter å gå fra slua til bandet. Som vanleg går det raskt å komme igjennom på dette Vigra og vipps så var man inn i selve avgangshallen. På Vigra ligger alle utenlandsgater i andre etasje sammen med en liten Taxfree butikk og en kafeteria. ![]() Dagens flight fra Vigra til Kastrup var med Cityair sin helhvite EI-FPG "Budle Viking" som er en CRJ-900LR som flyes på vegne av SAS Overhørte at ho fra Aviator ute ved flyet som hadde prata med purser som hadde sagt at ho ikkje ønska noko forsinkelser, kor ho i gaten svarte tilbake at det ønske ho ikkje heller 😊 Boarding starta med en pax i rullestol, pga dette måtte dei fram med Aviarampen og ikkje berre bruke trappa til flyet som ved ankomst. Så en UM og så nokre som trengte assistanse. Deretter Boarding gruppe 1 og 2 ![]() Forøvrig når man kom ned trappa fra gaten var dei ikkje heilt klare enda på flyet, så måtte vente litt der før man kunne fortsette ![]() Forøvrig så er bagasjehylla på en CRJ relative små så spurde i gate og fekk en "Delivery at aircraft" tag slik at man slapp å ta denne med inn i kabinen samtidig som man fekk den tilbake når man forlot flyet igjen på Kastrup ![]() Fra Aviarampen var den en liten rampe inn døra på flyet ![]() Vel inne på flyet var det å finne sete 02D som er det fremste på høgre seterad, hadde forøvrig ledig sete ved siden av meg. Ikkje noko å seie på beinplassen, men desse fremste setene er litt trangere enn resten pga serveringsbrettet er nedfelt i selve armlenet ![]() Boarding Completed 13:55, så gjekk det slag i slag med takeoff mot nordøst kl. 14:12 Underveis ble det servert en lett snaks som var Spinach wrap with chicken & vegi, heilt OK på smak men litt blaut ![]() Landing på Kastrup 15:29 som var på rutetid med påfølgande taxing til Remote Parkering med bremser på 6 min seinare på stand E78 ![]() Buss til terminalen, trur det var A-gater vi blei satt av ved ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Pendlerreise til Angola, en omvei rundt halve Europa | RJon | TripReports | 38 | 05-02-2015 16:40 |
Med SAS og (litt) Lufthansa til Dusselforf i sept. 2012 | hanswest | TripReports | 3 | 31-12-2012 13:45 |
Årets vintertur til Asia med SAS, Singapore Arilines, Thai, ANA, Turkish, Lufthansa++ | ex_trd | TripReports | 10 | 13-01-2010 16:07 |
Charterfly Luanda til Lobito i Angola | LN-REF | Flyforum | 26 | 11-02-2008 19:46 |
Hvilke selskap flyr til/fra Luanda (Angola) | LN-KEH | Flyforum | 4 | 13-09-2005 09:53 |