![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris hvor sneen laver ned… Kofferten er pakket og jeg sjekker snart inn på Oslo Plaza for de neste dagene. I ettermiddag og kveld er det forrett på Latter, mottakelse i Rådhuset og ost og dessert på Nasjonalmuseet sammen med 6-700 andre. Helt greit at bilen har fått sommerdekk….når jeg ikke blir kjørbar før en eller annen gang på fredag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra Bergen.
Gårsdagens ingenting å gjøre på ble til 6t på senteret med 247.- i overstay på parkeringen og 6km Power walking i den nye gå/sykkel tunnelen som kom med bybanen. I dag blir det å fly med SK via Oslo til KSU for ekstratur på jobb ![]() FQTV
![]() |
#3 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen .. Da var man på plass i Mosjøen. Turen gikk helt på skinner og etter to legs med både Lufthansa og Widerøe, ankom jeg 15 minutter før rutetid.
Frokost er fortært, og om litt tusler jeg over for å beskue det nye kontoret vi nylig flyttet inn i. Et par minusgrader ute, og jaggu spås det sne her også .. Beatles på radioen, og nå skal siste rest av reisemagan ut …. #goodtimes |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God varm formiddag fra Bangkok. Her gikk en på en liten smell i ryggen i morges, etter litt selvmedisinering kom en seg på beina og ut for fotmarsj. Frokost ble så inntatt utomhus. Straks labber en hjemover hvor bassengtjeneste venter.
Ha en flott tirsdag ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra London. Ni timer søvn smakte utmerket.. sov over frokosten så det er bare å pælme på seg shipping-bunaden og komme seg bort og sosialisere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen. Lite snø ved fjorden, men kommer endel meldinger om hjemmekontorering av en eller annen grunn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra T-banen. Hjemmekontor frister litt men når man først må til barnehagen og ikke kan kjøre, så er det like greit å fortsette mot fylkesgrensen og kontoret. Bortekontoret har stort sett vinduer mot atrium så man slipper å se på været
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra kontoret. Mer sludd en snø på hjemmebane, men mer praktisk med kontoret. Fotballkamp for eldstemann i kveld, men ser ut som at det blir opphold innen den tid. Ha en fin dag
Lite som oser mer 90-tall, enn når man går inn der |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Ekstra god morgen fra toget inn til bortekontoret. For et par år siden la jeg inn en ganske bra lottokupong i et kreftmedisinselskap som har flere medisiner i fase 2 testing. I dag meldte de om ytterligere forsinkelser i testavlesning, siden kreften ikke utvikler seg så raskt som antatt i pasientene lenger. Bra nyheter for både pasienter og meg.
![]() Men nå skal det kontoreres.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Grumpf fra Lommedalen. Her snør det i alle retninger, 10-15cm sne på bakken. Veggen på garasjen er helt hvit. Jeg velger meg april sa Bjørnson, hadde han ikke vært død, så hadde jeg skutt han. Jeg har sagt at jeg blir hjemme fra jobb, så da får man bare finne noe å fylle dagen med. Det fyres i peiser i begge etasjer og så får jeg drive litt indretjeneste. Vi skulle vært hos svigers for å sette opp 2 pax skap vi kjøpte på Ikea i går, de holdes på plass i bilen av den nye madrassen vi også kjøpte, så vi får heller ikke dratt madrassene i hus for at de skal utvide seg. LED-lysslyngen som sitter rundt huset, er enda ikke tatt ned, så jeg skal tenne den på nytt i kveld, etter at den har vært av i 35 dager.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God dag fra Oslo. Her må man dessverre ut i styggeværet snart for å se på en server som noen hadde overtatt fra et konkursbo. Fyren skulle drive dette firmaet videre og skulle få ut info. Hele greia så veldig 90 talls ut fra bilde, men det er vel det man gjorde på 90 tallet, lenge før man lagde nettsider i skyen. Det er ikke sikkert vi klarer å få aksess på det i det hele tatt. Jeg har jo en diskleser da, vet egentlig ikke om jeg skal ta med meg skrutrekker i tilfelle vi må ut med disken. men kan være greit. Håper vi får boota den iallefall om vedkommende har klart å kjøpe riktig type adaptere for skjerm...
Etter det blir det noe helt annet - nemlig kveldsvakt på sykehuset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]() Det blir ombooking. BGO OSL kansellert FQTV
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Son.
Her det også hvitt, men det er kun et meget tynt lag med snø. Dagens to første treningsøkter er gjennomført. Time med idrettspedagog og sirkeltrening for styrke. Sirkeltreningen var planlagt utendørs, men heldigvis fant de ut at det var greit å ta den inne i dag. I kveld skal jeg en tur til Moss og besøke en gammel nabo fra Bergen. Det kommer til å bli trivilig.
![]() |
#15 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
God dag fra Munchen 🙂 9 timers søvn gjorde underverker her og.
Heller ingen snø i sikte, så etterhvert blir det en tur til det lokale, utendørs markedet for en utsøkt fiskesuppe, deilig det etter noen timer med effektiv kontorering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Oser 80-taller - bygget stod ferdig i 1989, åpnet i 1990 - men tegnet og planlagt fra midten av 80-tallet. Heldigvis minsker tankene om 80 og 90-tallet jo høyere du kommer…jeg bor vel sånnn ca i 2020ish designmessig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hah man vet man prater om 90 tallet når vi må deale med serieporter. Og midten av 00 tallet når man dealer med Windows Vista laptop
Sent fra min SM-G990B via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
Når jeg ser på værrapportene hjemmefra så er det en absolutt en god ting å kunne ønske: God formiddag fra konferansesalen på Hilton Bomonti i Istanbul. Allerede godt i gang med dagens program. Willie Walsh har vært på scenen, og mange spennende innledere og foredrag. Nå begynner det å fylles opp i salen etter lunsjen, så da blir det noen timer til meg faglig input. Først ut er sjefen i TSA. Senere i kveld blir det mingling og nettverksbygging. Blir også spennende i morgen da Turkish Airlines inviterer oss til gallamiddag.
Ønsker alle en flott dag. ![]() Last edited by fluxie; 25-04-2023 at 13:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
LN-KKO Hvit? | TheEirikK | Småprat | 4 | 19-04-2012 17:26 |