![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
BA innstiller alle innenriksruter og mange internasjonale avganger idag 28. april p.g.a. mannskapsmangel.
Mange er visst allerede ombooket de siste 14 dager. https://www.independent.co.uk/travel...-b2067225.html Sent from my iPhone using Tapatalk
Upcoming flights: MAI WAW-ARN LO E95, ARN-OSL SK 32N, OSL-ARN SK 32N, ARN-WAW LO E95 JUL BRU-ARN SK 32N Last edited by jb1; 28-04-2022 at 09:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
BA instiller alle innenriksavganger i UK i dag, 28 april, samt noen utenriksavganger. Så vidt jeg kan se er en t/r Oslo kansellert, og det har den vært lenge. BA har tre t/r OSL i dag.
Jeg tror de har justert rutetilbudet generelt frem til juni eller noe sånn. (Fagnbladet har også den som clickbait)
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 28-04-2022 at 09:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det står 78 utenriksruter, men Dagbladet skriver at alle fly står på bakken, det skulle jo bety at alt er innstilt. Justér gjerne overskriften.
Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ja, Dagbladet klipper og limer og oversetter dårlig fra andre som også skal ha klikk ser det ut som. Det er 78 utenriksavganger som er kansellert så vidt jeg ser. Det er vel ca 10% så et stykke igjen til "alle", men det gir jo ikke like god overskrift.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Men alt innenriks er kansellert?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ja, alt Innenriks og noen få utenriks
![]() |
#7 |
Newcomer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Ting ser ut til å gå normalt med BA her på GLA så langt
Sent fra min SM-G781B via Tapatalk
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Så hvor mye innenriks er egentlig innstilt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ser at Independent har oppdatert artikkelen nå:
"The Independent calculates 32 domestic flights have been grounded, including departures to and from all eight of BA’s domestic routes. " Så de har moderert seg fra "all flights" til "all domestic" til "some flights" ser det ut som Og Dagbladet har moderert seg fra "Alle" til "British Airways (BA) innstiller 110 avganger i dag, inkludert en Oslo-avgang fra Storbritannia." Ilg. en "BA-innsider" på flyertalk har det vært konstant justering av kapasitet siste 2 mnd pga problemer med mannskap både i kabin og på bakken. Særlig på bakken har det vært veldig store utfordringer. Tidvis har det vært problemer med å få tømt bags fra fly og det har naturlig nok fått store konsekvenser. Så nå er det kapasitetsreduksjon for å komme ajour
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 28-04-2022 at 13:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ser det meldes i pressen om 100 kansellerte avganger for BA i dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Nå kuttes 8000 rundturer i sommer etter som BA allerede nå ser de ikke vil ha nok ansatte på plass
https://investor.dn.no/#!/Oversikt/Direkte/111105 Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Planlagte reduksjoner i juli på shorthaul
For OSL sin del blir det en reduksjon fra 20 til 16 ukentlige flighter https://aeroroutes.com/220509-bajul22lhrsh Quote:
Last edited by Someone; 10-05-2022 at 12:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ser det nevnes 140 kansellerte flighter til/fra London i dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Fløy via LHR i mai. Kø kø kø…
Hold dere unna. Fly mest mulig direkte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
British Airways annonserte i går at over 10.000 avganger innstilles frem til oktober. Forstår jeg det rett tilsvarer det ca 1/8 av totalprogammet. Så det er litt mer enn bare noen prosenter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg skal reise OSL-LHR-YYZ 6. oktober. Jeg fikk akkurat melding om at utreise er endret (for andre gang).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
BA er jo helt ute og kjøre. Jeg og en kompis skulle hatt dem til ABZ om 2 uker. Først ble LHR-ABZ kansellert. Booket om til senere på dagen
Så ble den også kansellert. 2 dager senere ble også OSL-LHR kansellert. Og det har allerede vært svært dårlig med connections ut fra LHR lenge, så jeg klarer normalt ikke finne long haul løsninger med dem overhodet lenger. Så jeg har bøttevis med vouchere som jeg ikke begriper hvordan jeg skal bruke.
![]() |
#19 |
Newcomer
|
![]()
Min avgang til LHR i slutten av september er også kansellert.
Virker som det er knyttet veldig usikkerhet til å bestille noe som helst hos BA for tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
BA er det nye KLM!
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS innstiller | AirbusTrond | Småprat | 22 | 15-05-2012 07:57 |
KD Avia innstiller | DCHalvorsen | Flyforum | 11 | 10-09-2009 22:37 |
Eirjet innstiller all drift | LN-KGL | Flyforum | 2 | 20-10-2006 09:29 |
SASBraathens innstiller | ENKB | Flyforum | 14 | 27-05-2006 22:02 |
Det italienske flyselskapet Alitalia innstiller så mange som 250 avganger i dag | sail4fun | Flyforum | 12 | 27-01-2006 09:08 |