![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ikke rart at det er mørkt ute - nå har dagen blitt 7,5 time kortere enn ved midtsommer... I dag er det treningsfri, vaskehjelpen kommer om et par timer og det blir middag ute i kveld. M.a.o en bra opptrapping til helgen...ha en bedre torsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Gjeeesp, god torsdag morgen. Ser ut til å bli en fin dag her i Køben, hvertfall når temperaturen stiger litt. Har dagen proppet med forelesninger og forhåpentligvis mottar jeg iløpet av dagen min inter-nordiske flytte attest slik at jeg kan få fikset meg dansk mobil og bankkonto så snart som mulig. Takket være at fokerigisteret er utrolig trege og når de først gjør noe så gjør de det feil (som f.eks å sende sakene til feil addresse, da gjerne til vilt fremmede mennesker).
I kveld er det tid for HA-Invest før det kanskje blir ett par øl etterpå ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Tromsø.
Tegner til nok en fin dag, se bare her Dagen tilbringes på jobb, deretter hjem å kose seg. Fikk ei lita flaske med en eksklusiv konjakk levert i går , og den bare må jeg smake på i kveld ![]() Ha en flott torsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Morgen fra Stavanger...
Andre del av Assessorkurset starter om litt, dvs etter frokost... Retur til Ålesund i kveld, men i mellomtida blir det et veldig hyggelig møte en god venn av dette og mitt forum... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen alle ja!
Her tilbringes morgenen og formiddag med at elektikeren endevender huset hva gjelder elektrisitet, og jeg gruer meg allerede til regningen kommer (50' +++) men det var VELDIG nødvendig.... Senere er det rett på jobb før jeg etter tidligvakten i morgen kan ta langhelg! Mmmm, herlig! Ha en strålende dag allle!
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra Kristianby!
Ikke så værst vær i dag, men når man ikke har vindu ut fra kontoret spiller det egentlig ikke noen rolle! Det blir kontor hele dagen pluss møte i kveld. Og plutselig blir det nok fredag! Og jobbehelg for både meg og madammen, så det er ikke så mye å se frem til, gitt! Forhåpentligvis er det andre der ute som har mer å se frem til? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
God morgen fra Bergen. Typisk Bergens-vær i dag. Skal først på forelesning før jeg for andre gang denne uken setter kursen mot Oslo - denne gang med DY621. Ungdomspolitikken krever sitt. Statsbudsjettet kommer i morgen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Schönen guten Morgen aus Wien. Nå er det begynt å bli litt høstlig her etter en deilig varm september med ca. 25 grader stort sett hele tiden.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Alta.
En kuldegrad her i nord i dag og masse is på bilen i dag også. Glad jeg fikk lagt på piggdekk på begge bilene forrige helg. Ellers er det kurs for 800 grunnskolelærere i Vest-Finnmark i dag. Jeg skal ha et kurs med bruk av excel i matematikkundervisning så det kan jo bli riktig spennende.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Tananger,
Flott sensommer vær eller er det høst? Tegner til å bli en bra dag. BU662 kommer opp igjen fra Berlin på ettermiddagen og så blir det slideskveld og sosialt samvær i SVG-gjengen i kveld. Det vil gå i slides for det meste de neste 3 kveldene fra årets begivenheter så langt. Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Atlanta melder 15 grader, pent og 87% luftfuktighet. Med Nomad'en ladet med Kommisjonen og ny musikk, er jeg snart klar til aa kaste meg ut i morratrafikken ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ja det er værre MOW.
Uansett fikk meldingen fra dem idag, og selvfælgelig hadde de klart å skrive feil på meldingen, men litt kreativ pennebruk fra min side fikset det.....nå gjelder det bare at de får registrert meg i systemene slik at jeg kan få mobilabonnoment, bankkonto og skattekort....... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
Og for sikkerhets skyld: Hver gang jeg blir stoppet i trafikkontroll nå om dagen, forlanger Politiet at jeg må bytte det danske førerkortet inn med et nytt. Men det behøver jeg ikke, for det har jeg sjekket. Like morsomt hver gang å spørre politimannen om han er helt sikker på det! hehe. Nytt førerkort koster penger, og penga mine får de ikke til slike formål, gitt! BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
Vet også de reglene med førerkortet og ikke F. om det er aktuelt å stå i kø og betale for ¨få en N på det rosakortet. EØS/EU har sine fordeler. Så vidt jeg også har skjønt kan de vel heller ikke beslaglegge det sånn helt uten videre siden det er ett offentlig dansk dokument utsted av danske myndigheter...men de kan gi deg kjøre forbud i Norge. Vet om endel dansker som har blitt tatt i 160+ i Sverige....Straffen: En bot langt mindre enn i Norge og 3-6 mnd kjøreforbud i sverige...ooohh....lurer på hvorfor jeg kjører Oslo-Køben på 5t15m ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja da går min "ferie" mot slutten for denne gang! I morgen setter jeg kursen hjemmover med WF234 fra Stockholm til Trondheim og WF756 (forhåpentligvis) til Mosjøen!
Norrtälje melder forøvrig om høstvær i dag. Litt kaldt faktisk, men det blir sikkert ikke bedre å komme hjem i morgen, he he...
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god ettermiddag - etter en kjapp tur til "Bartebyen" (som forøvrig viste seg fra sin beste side) er det tilbake til tre damer i heimen - kone, datter og hunn-hund på innlån!
neste uke blir det tur til både DK og SE!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Gamlebyen. Herlig med fri. I dag har jeg ordnet med nytt kjøkken fra HTH, med herlige dyre hvitevarer...(bl.a. siste type induksjonstopp fra AEG Electrolux) Nå gjenstår det bare å skaffe håndverkere til å ordne opp et meget skjevt gulv før jeg bestiller. Er det noen som kjenner noen som er gode med meget skjeve gulv og som kan gjøre dette så fort som f?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God kveld.
Dagens eksport er vel avgårde, og jeg sitter igjen med en følelse som er litt bedre enn den normalt sett er på denne tiden av dagen. Har fått unna en del "dritt" for å si det sånn. Bare en dag igjen, og så er det helg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() Heldig for henne, synd for meg... Trodde vi var ferdig med pendling nå etter en lang vinter til og fra Dublin, huff! Heldigvis lett å pendle til og fra Arlanda, he he. Har ikke fått øye på noen DC3 denne uken da, men skal holde øynene åpne ![]() Egil
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag morgen! | frkstorm | Flyforum | 17 | 20-07-2012 04:04 |
God Torsdag Morgen! | LN-KRF | Flyforum | 18 | 11-06-2010 01:45 |
God torsdag morgen | stefan78 | Flyforum | 10 | 07-09-2006 19:21 |