![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Utrecht. Snart klar for frokost og en ny lang messedag. Fikk gått litt i sentrum av Utrecht i går og dette blir raskt en av mine favorittbyer - gleder meg til å komme hit på week-end besøk. Ha en topp torsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Trøndelag.
Skal i løpet av dagen gradvis eksponeres for stadig flere mennesker, starter i suburbia og følger opp med TRD, så OSL, FRA og til slutt et folkehav i Seoul. Samboer skal eksponeres til den edle arten av marinering underveis. Gleder meg til å teste i Asiana C! Ha en flott dag alle sammen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Upgrade me....
|
![]()
God morgen fra OSL.
Her er man tilgodesett med 24A på SE-RJX.... da vet du sånn ca hvor lite SAS setter pris på deg. Stapp hakke fullt etter at 800'en som var satt opp sikkert ikke var full nok eller noe.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra L1 på vei til jobb. Fornøyd med en brukbar økt i skisporet i går, så da kan deg sløves hjemme i kveld med god samvittighet. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Good morning fra Groruddalen - flott morgen med minus 3 grader og ikke den vanlige sure og kalde vinden - i dag var været 100% bra.
Ha en flott dag der du er ![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra Snillfjord. På vei til Hitra. Synd at man ikke har bedre tid, så kunne man besøkt en kjær forummedlem. Ha en flott dag om man er på forblåste Hitra eller andre steder i verden.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Warszawa. Her bærer det straks hjemover på Elefantens første snarvei-booking i år. Det vil si WAW-LHR-OSL med 4.5 timer på kantina i London.
Ha en fin dag
![]() |
#8 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
God formiddag fra tiggerstaden. Her holder man på med noen av livets store utfordringer, å finne ut av om vogn A eller F er først på et tog i England. Bommer jeg så må jeg både reise baklengs og vil sitte på siden med minst å se. Mange vil kanskje si at A er først, men togene reiser jo frem og tilbake langs samme linje uten å snu og om de går via Birmingham New Street så snur de jo toget underveis. BTW ser at det er innført gebyr for å hente billetten på automat på jernbanestasjonen. Ha en god en alle som ikke har så store utfordringer.
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God rett over lunsj fra kontoret i det Sørlandske!
Her er det en travel kontordag etter et par dager i hovedstaden. Ingen store planer for resten av dagen heldigvis, men i morgen skal det arrangeres en stor fest, så da må det nok prepareres litt..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Upgrade me....
|
![]()
Må selvfølgelig ta med dagens BGO happening. Den gate brua funka ikke, så alle måtte gå ut bak
![]() (sånn sett var jo 24A relativt ok) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God ettermiddag fra Bergen. Gikk av nattevakt i morges og har fått noen timer på puten. Om få strakser blir det overtid i form av kveldsvakt. Da tjener vi inn 1/3 av QR C billetten som nylig ble kjøpt på salg. Føles godt.
Ha en flott ettermiddag og kveld ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
Hau hau .. her i semitropiske strøk ligger kvikksølvet og koser seg på sørsiden av null. Godt man sitter inne med kaffen. Forøvrig skinner solen riktig så flott.
Så smått begynt å se på en tur over dammen i mars. Skal til Helsinki før turen går til Mosjøen og en tur med E2'en står fortsatt på ønskelisten. Sliter imidlertid med å finne noe som passer inn meed øvrig reiserute. Får vel konsultere Bongos Tryllereiser. De averterer med 'Ukurante reiseruter til blodpris', så der burde det være håp. Ellers er arbeidsdagen så smått i gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Asiana får trekk for å kun servere vann eller juice før take-off, ingen bobler! Makan!
Kanskje like greit, for det gikk med en hel flaske sekt på vei fra OSL-FRA. Åpne flasker må drikkes tom, ifølge han som serverte. Stakkars meg og samboer måtte bare stille opp og hjelpe til... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Apr 2014
|
![]() Quote:
Husk å si fra om du har spesielle preferanser som du ikke kommer til å få oppfylt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Osapanga chipongwe
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |