![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Dokumentar om Rygge
https://tv.nrk.no/program/DKOS67000116/rygge-kansellert
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Det var jo greit å se. Trist å se en flyplass stenge...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Upgrade me....
|
![]()
Ja, det var kjedelig å se.
Men. Jeg sliter med å forstå det hele egentlig. De har ca. 1,5 mill reisende pr. år. Er det virkelig slik at setegebyret (som jeg ikke har merket en puck til, men så flyr jeg mest jobb da) knetakler driftsgrunnlaget så inne i granskauen? Det må da være mulig å få til noe her? Lukter styrt og villet avvikling for meg. Jeg tror det kommer ny drift på en eller annen måte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Jeg synes dokumentaren på en god måte forteller sterke personlige historier rundt nedleggelsen. Men jeg synes den i liten grad setter dette inn en kontekst - hvorfor flyplassen legges ned (ut over gebyret), hvor mange som faktisk har forsøkt og feilet før avgiften ble innført, hvorfor den opprinnelige forretningsideen feilet, osv.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Dokumentar om BA747 på D-check. | Martin | Flyteknisk forum | 4 | 08-08-2015 22:46 |
TV-dokumentar om falske deler | Discus | Flyteknisk forum | 5 | 18-07-2014 20:26 |
Dokumentar om overlevende | krølle | Småprat | 0 | 20-05-2013 10:31 |
Dokumentar om C5 på NGC nå! | MartinL | Flyforum | 3 | 10-01-2006 13:10 |