![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Kanelbolleloungen i TRD, har normal ikke tid til å stikke innom, men siden alle tunnelene fra Trondheim til Værnes er nattestengt for tiden, så har jeg endt opp på Værnes alt for tidlig.
SK4137 til Bergen i dag, ferien er unektelig over, mer eksotisk blir de neste uke, da går turen til Rio med LH. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Prærien kaller og siden jeg ble tildelt parkeringsplass der ute i går, så blir det og slippe bekymre seg for kollektivtrafikken dit fremover. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen i Oslo - flott temperatur ute - noe grått - men et godt vær for å være inne på kontoret
![]() Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Sola!
Grått ute, men det er fremdeles (for) varmt ute. ![]() ![]() Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
Mårn mårn fra bartebyen
Her er det allerde deilig temperatur, med lovnad om sol og stigende temperature. Blir vel lite gjort idag tenker jeg.....muligens litt hagearbeid. Ha en trivelig torsdag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra landets nordligste "flystasjon", som endelig har fått litt godvær. 17 grader og sol på morgenkvisten gjør dagen så meget bedre. Ha en fin en!
![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ja,ja,ja ja....
God torsdag, og det nærmer seg helg. Jobbehelg... Men en liten karibiisk rom setter fart på formiddagen. MÅ sove snart nå, skal jeg rekke kveldens aktiviteter. Londontur er planlagt; Jeg elsker den byen! Ha en nyslepen dag folkens!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen...snarere formiddag fra Snillfjord!
![]() Her skinner sola og himmelen er delvis blå og fylt av hvite skyer, passer seg bra etter gårsdagens tordenvær som stjal med seg alt av forbindelser til omverdenen. Bare rolige planer denne dagen som nok blir brukt til litt flyspotting hvor SU104 passerte med SkyTeam-livery på vei til IAD og DY7087 til LAX har au passert så nå ventes det på dagens 3, 4 og 5 som blir SQ62 til IAH og deretter dobbel SK til EWR og ORD....finnes ikke noe bedre å gjøre på en slik nydelig dag enn å spotte jetfugler på vei over dammen! ![]() Ha en strålende dag, med eller uten sol og spotting av fly! ![]() ![]() Last edited by ForeverSAS; 06-08-2015 at 11:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Cubo, Varna - dagens tredje øl er en hvit stork. Ja, håndverksøl finnes nå også i Bulgaria. Føles godt under parasollen med siste av Tiller som tilbehør. Ha en like fin torsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jæjæ .. ble overrasket av et skikkelig uvær i går kveld, og ifløge meterolygene er det mer i vente i kveld. Men det er greit. Trenger regn nå, løvet er allerede begynt på bli gult.
Siste arbeidsdag før langhelg. Skal se om jeg kan få til litt flyplasstid på søndag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God ettermiddag fra Radisson Blu Hotel Latvija. Klar for langhelg, og med skinnende sol og fin varme, så kan dette bli bra! Sjallabais!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God aften fra Bodø øst. Ferdig på jobb, nå skal jeg ut et par ærender. Ny runde på jobb i morgen, og så skal jeg søderut på lørdagen. Det blir jækla najs.
Bodø hadde forøvrig første sommerdag* i går, 5. august. Det var jo jaggu på tide. *målt temperatur lik eller høyere enn 20,0 centigrader
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra OSL | SQ 777 | Flyforum | 15 | 06-11-2014 20:30 |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God morgen fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 20 | 20-09-2012 20:12 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God morgen fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 11 | 05-05-2011 23:30 |