![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Dubai. I dag ble gratisfrokosten inntatt på Mina Salam. Tror ikke hotellfrokoster er det ultimate for vekten, men la gå..
I kveld er det ut med noen artige nederlendere på mexe-restaurant så det blir nok aktivt.. Nyt dagen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata. Frokosten betyr en Skyr, uten at vekta går ned av den grunn. Nuvel, kaffe er viktigst før rapport skal oversendes til Siv Jensens undersåtter. Deretter skal det jobbes i ytterligere seks timer for noen uteøl. Kanskje Youngstorget i dag, i solen. Ikke så dumt. Om 14 dager er jeg straks klar for avreise. God onsdag!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Litt trøtt i "trynet" etter at DY638 OSL-BGO ble 40 min forsinket og tok bakken i bergen rundt halv 12 i går kveld..
Uansett et fin bergensmorgen, Ulriken dekket i tåke og lett yr. Akkurat slik det skal være ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Våknet til sol her i hovedstaden så ser ut som jeg traff bra med den kombinerte avspaseringsdagen og "gjemmekontoret". Etter junior lagde litt rabalder under nattmaten var det greit og kunne sove nesten til ni. Flyttehjelp for en kamerat etterpå så da får kontorhendene mine kjørt seg litt. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Morgen fra Gullkysten.
Sola skinner såvidt bak skyer, Som betyr at man blir utkommandert på hagearbeid av dragen. Full feriemodus på jobb, av 150mann på kontoret tror jeg vi er 5 på jobb. Siste innspurt på en større avtale, så blir det nok langhelg ja! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
Lettskyet her over i sørvest , det bør gi anledning til starte på innhøstingen av solbær fra hagen i ettermiddag. Det ser ut til å bli et godt år med bær. Det blir det mye god saft og syltetøy av. Det blir en kort dag på jobb idag. Ha en fin sommerdag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Startet dagen med en tur hos barbereren for å fikse litt på ansiktshår og håret på hodet. Noen småærend til ble unnagjort i en fei. Deiligt å få det gjort før sentrum fylles helt opp av folk. Nå har man fått på seg dressen og er straks klar for å feire Mormor som fyller nitti i dag. Ha en fortsatt en fin dag forumister!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Star Alliance only.
|
![]()
God dag fra Palma.
Ble -RRE ned hit. Fortsatt like overrasket at flyet ser eldre ut innvendig enn ex-BU 737. Last edited by Star Flyer; 16-07-2014 at 13:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God dag fra Helsinki airport! Dagstur nummer to hit denne uka.
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Browncoat
|
![]()
God ettermiddag fra Egersund
Ble en snarvisitt til en mann med benk man kan ligge på, nei ikke psykolog. Selv om det kanskje er noen som mener at jeg burde besøke en ![]() Etter å plukket opp noe han mannen mente jeg burde ta, så ble det et aldri så lite Flyprat-treff da man traff på Stone utenfor. Her er det sol og en grei temperatur, som det også er i Tananger. Dit skal man tilbake til om en time eller noe slikt. Bare se om man klarer å nappe til seg litt fôr først. Ha en fin dag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Oh lovely morning fra det dype sør ... 16 grader på terassen på morran - nesten så man tar på seg en genser. Nei, forresten ..
![]() Men nå er det snart på tide å fylle kaffekoppen og dra på jobb. Godt man bare pendler opp trappa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Pendler ned trappen her i Skaun, rundt 16 grader her også og torden meldt til ettermiddagen. Nesten som Atlanta det Andreas.. haha.
Deilig stille sommeruke, mye planlegging pågår selvsagt for høsten, men det får man da tåle. Bookingfingeren har fått kjørt seg en smule med mye jobbturer på vent, blir nok en travel høst ser det ut som. SAS er i hvertfall glad, ikke helt det samme med fruen... ![]() Meldt 28-29 og 30 grader her de neste dagene, da blir pendlingen til terrassen... Gooood dag alle! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God formiddag fra Cusco.
Vært nede hos turoperatøren og kvittet meg med en respektabel bunke USD, samt fått litt info, så nå er man klar for Inca Trail imorgen, satser på at det blir kanon. Har ellers gjort noe så kjedelig som å betale regninger, må jo til selv om man ikke akkurat bruker boligen så mye i juli... Jakte noe lunch snart tenker jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God kveld fra litt vestenfor men dog øst for vest.
Litt sovings og så gyver det løs igjen. Men så plutselig er det noe som heter Mandag! Og da er arbeidslivet slutt. I tre uker. Om leveren ikke skrumper, så skal den ihvertfall få fete seg. Her står det my godt på lur ![]() Ha en finfin kveld!
![]() |
#15 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God kveld fra hytta i skjærgården her i sør.
Nok en superdag går mot slutten. Helstekt indrefilet på grillen i kveld var deilig. Nå er det GT og øl som gjelder. Og så skal det bli en super dag i morgen også. Fortsatt god aften. |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag morgen fra midtausten. | SudCaravelle | Flyforum | 11 | 03-08-2014 13:19 |
God morgen fra midtausten. | SudCaravelle | Flyforum | 16 | 04-09-2013 15:43 |
God søndag morgen fra midtausten. | SudCaravelle | Flyforum | 10 | 26-05-2013 21:51 |
God morgen fra midtausten. | SudCaravelle | Flyforum | 19 | 02-05-2013 07:25 |
God søndag morgen fra midtausten. | SudCaravelle | Flyforum | 15 | 24-03-2013 19:50 |