![]() |
|
![]() |
#1 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
I dag kommer verdens største transporter til OSL - ditt skal jeg - ha en god torsdag.
Jan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra skogen. Morgenens etappe på E18 er unnagjort og en tekopp og forumlesing unngjøres før det blir å gyve løs på dagens oppgaver. Det skal regnes og estimeres, også skal alt pakkes inn i en fancy innpakkning og presenteres. Løpetur med en kamerat etter jobb, før sofaen inntas for England-Uruguay. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen og god helg snart fra UAE. Var ute en tur i gaar hvor vi trodde noen hadde satt noe i halsen, men det var en gjeng med nedelendere som ropte om foppal. Jeg kjenner fremdeles jeg ikke helt kjenner gnisten.
Hjem om snaue ti timer, og da skal to store "norske" krabber handles paa veien som skal skylles ned med gammel Riesling. I morgen skal det svenskes med hele familien i loungen paa Al Qasr (de hadde til og med egen omelett stasjon for minimennesker og to store lekerom) det blir nok Uber bort saa mor og far kan ta noen kalde gode.. Nyt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra OSL. Tar en kaffe og venter på en bøling som kommer inn med UA38 på besøk. Så skal man være Oslo-Los frem til fredag kveld.
Koser meg litt med "Honey Boo Boo" familien fra South Carolina, som sitter på nabobordet. Ha en fin dag
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag fra Østfold, her lot jeg jobb være jobb en stund og fulgte med på Aftenpostens direktesending fra Antonov-landingen. Artig å følge med på!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra gamle Oslo. Sløv fridag i heimen. Ser at Nils Gunnar Lie fra TV2 er ute på Gardermoen for å rapportere om et stort fly som har landet. Stilig! Her blir det videre sløving fra til sommerfest med jobben borte på Lompa. Passer meg bra, og fridag i morgen, og greier. God torsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Grdmpft fra det Sørlandske!
Her skulle jeg ønske helga var i gang fra i dag. Men møter i morgen gjør at man ikke kan ta fri. Det var da som p...... Er det rart jeg drikker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superflyer
|
![]()
Hoi fra Trondheim
Da var billetter til foredrag med Bruce Dickinson i boks.Lørdagen håper jeg kommer med oppholdsvær, så man kan lufte kameraet sitt også. Ettermiddagen bringer litt jobb og en bjørnunge eller to... Ha en flott torsdag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
G'morgen, ja .. morro med alle Antonov-bildene til morgenkaffen. Ikke verst når hovedstadsavisene stiller med 4-5 journalister hver. Kun deportasjon av Krekar som ville dratt så mange opp til OSL. ![]() Sol og fint, men det blir vel sikkert litt bygevær i dag også. I går ettermiddag lå det en jævlig liten stormcelle og hamret løs rett over huset mens resten av Atlantaområde var skyfritt ... Go figure ... Nei - tror jeg tar meg en kaffekopp til .. mye å lese på i dag. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra studentbyen.
Fridag idag før det er tilbake for å fylle opp feriekassa på fredag og lørdag. Siden det var OK vær fant jeg ut at jeg skulle ta en løpetur så da begynte det jo selvølgelig å regne da jeg var kommet halvveis. Jaja, ble da en 8 km uansett, lenge siden jeg hadde slike distanser sist |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Herlig kaos på OSL nå ved ankomst utland, masse mennesker og ingen bagasje...
w |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flugmaður
|
![]()
Kaos ellers på flyplassen også. Mange innstilte og kansellerte fly plutselig.
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
Tåke? Ser det er en del værkoder på wf.no ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Har vært endel byger i Osloområdet i ettermiddag, så kan det være det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Lang dag i luften med flybytter, slot pga.av vær, omdisponering og alt annet som mulig kan gå skeis på en dag. Prøver på nytt med blanke ark imorgen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Torsdag:-) | EB | Flyforum | 13 | 19-04-2018 22:41 |