![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra "Klysa"
![]() ![]() Planene for dagen? Ingenting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da var det fredag gitt, og i dag er det dagen da man har klart å være gitft i 10 år, så det blir det til at unger dumpes hos gamlingen før man tar en bedre middag på byen. Nuvel, ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#3 |
Amatør
|
![]()
Sud er så fantasisk grei fortiden..NOT!
![]() God morgen fra den firkantede rundkjøringen, noen timer in-office venter før Eurowings tar meg til HAM for en weekend der! Lurer på om serveringstilbudet på Eurowings er det samme som hos LH med gratis øl..? Hvis ikke så må jeg huske å ta ut lommeboken før jakka slenges i hattehyllen! Snør gjør det også, er det rart jeg reiser?? B) Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Bergen. Snart sykkeltur til barnehagen før jeg må løfte noe skrot på Sats. Blir nok noen timer hjemmekontorjobbing også i løpet av dagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Morning. Snø i luften, men la seg heldigvis ikke på veiene, da jeg kjørte på sommerdekk i dag. Målet i dag er å holde meg til "normert" arbeidstid så jeg kan komme meg hjem og jekke meg opptil flere øl. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Morgen fra DY something, fra OSL-BGO, kan ikke beskrive hvor lite lysten jeg er på denne turen..
Menmen, må man, så må man, snart er det helg og den ser jeg fram til! Ha en bedre dag godt folk!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det lyder somom vi kunne bruge lidt humor en tidlig fredag morgen:
Ryanair's Micheal O'Leary arrives in a hotel in Dublin, he goes to the bar and asks for a pint of draught Guinness. The barman nodded and said, "That will be one Euro please, Mr. O'Leary." Somewhat taken aback, O'Leary replied, "That's very cheap," and handed over his money. "Well, we try to stay ahead of the competition", said the barman. "And we are serving free pints every Wednesday evening from 6 until 8. We have the cheapest beer in Ireland" "That is remarkable value" Michael comments "I see you don't seem to have a glass, so you'll probably need one of ours. That will be 3 euro please. O'Leary scowled, but paid up. He took his drink and walked towards a seat. "Ah, you want to sit down?" said the barman. "That'll be an extra 2 euro. - You could have pre-book the seat, and it would have only cost you a Euro." "I think you may to be too big for the seat sir, can I ask you to sit in this frame please" Michael attempts to sit down but the frame is too small and when he can't squeeze in he complains "Nobody would fit in that little frame". "I'm afraid if you can't fit in the frame you'll have to pay an extra surcharge of €4.00 for your seat sir" O'Leary swore to himself, but paid up. "I see that you have brought your laptop with you" added the barman. "And since that wasn't pre-booked either, that will be another 3 euro." O'Leary was so annoyed that he walked back to the bar, slammed his drink on the counter, and yelled, "This is ridiculous, I want to speak to the manager". "Ah, I see you want to use the counter," says the barman, "that will be 2 euro please." O'Leary's face was red with rage. "Do you know who I am?" "Of course I do Mr. O'Leary," "I've had enough, What sort of Hotel is this? I come in for a quiet drink and you treat me like this. I insist on speaking to a manager!" "Here is his E mail address, or if you wish, you can contact him between 9 and 9.10 every morning, Monday to Tuesday at this free phone number. Calls are free, until they are answered, then there is a talking charge of only 10 cent per second" "I will never use this bar again "OK sir, but remember, we are the only hotel in Ireland selling pints for one Euro" |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Bislet hvor man har hjemmekontor i på vente av en bredbåndsmontør. Han skulle selvsagt vært her for en time siden, så vi får se hvorvidt man kommer seg innom kontoret etter lunch...
Noen øl blir det også i kveld ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God formiddag fra EVE. Sitter her og venter på første flygning med LN-RRF for dagen. Den skal også ta meg videre til BGO. Kanonvær her oppe i nord i dag, så da er det selvsagt på tide å dra bort. Blir nok bra på Solkysten også regner jeg med.
Kvelden er planlagt til øl og kortspill, så alt ligger til rette for en fin kveld! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mbørf fra det Sørlandske!
Litt plussgrader og litt vann i lufta i dag her. Etter en fuktig aften i det lokale bryggeris kjeller i går startet dagen her litt sent. Buss til jobb ble det også. Mer jobb skal det også bli da jeg skal stå på feil side av baren i kveld. Nuvel! Ha en god helg forumitister! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God fredag fra Maura. Fri fra jobben i form av flyttedag. Har bl.a. brukt mange hundre kroner på stoff (gardiner), og på Expert tør jeg ikke engang tenke på hvor mye penger som ble lagt igjen, men en CW-billett til NYC og tilbake og en natt på et greit hotell kunne jeg sikkert fått for samme summen
Fikk hvertfall akkurat plass til en 40-tommer mellom skapene. TV-kanalene har jeg ikke fått testet på den, men Youtube funket - på TV'en altså ![]() Hjemme hos moderen en tur for litt pizza, og helgen ellers går med til litt opprydding her av gamle ting som ikke trenger å ligge her lenger. En god og billigere fredag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'ættermedda ... her skinner solen etter at Tor & Co hadde en heidundrende fest i går kveld og natt. Nå har de reist videre og pollenskitet er skylt ned for nå ...
Så smått begynt å klargjøre for morgendagens avreise .. MD88 til Charlotte, langbuss til Munchen og minibuss videre til Oslo. Så avrundes dagen med en 737/Dash-combo. Mye å gjøre før avreise - nå venter dynga ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God aften fra Chitown, byen som ønsker å bli som Detroit.
Pizza, Stoli on the rocks, yankees-O's = Great success! Kjerringa melder ryddedag i morgen og søndag går turen til Wrigley Field og baseballkamp i SPG sin lounge. Men gradestokken og regnværet skal opp og vekk før jeg gidder det. God helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
SriLankan Airlines DXB-CMB-MLE og Jumeirah Vittaveli | SudCaravelle | TripReports | 20 | 17-04-2013 21:26 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God morgen fra BGO | T.A.K | Flyforum | 11 | 05-09-2011 16:33 |
LHR-MLE Eurobonus points? | jewer | Reiseforum | 2 | 18-01-2010 17:21 |