![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei. Har endel miles med KLM som jeg ønsker å ta vare på, men prisene énveisbilettene med KLM og AF er latterlig høye. Planene sålangt er at jeg skal dra fra MOL til OSL med DY eller SK og så få til en tur med enten KLM eller et annet Skyteam selskap på til en destinasjon i Europa og så videre til TLL på mine AAdvantage miles med Finnair via HEL som kun koster 10K miles i eco eller 20K i biz fra så og si hvor som helst i Europa. Altså spørsmålet her er om det er noen selskap fra Skyteam alliansen som i det hele tatt har énveisbiletter som ikke er 4xboostet opp? Eller bør jeg bare ta OSL-AMS-OSL med KLM og så fly videre igjen?
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ikke noe problem å bruke miles en vei. Mest lønsomt er det å kikke på Promo Awards hvor du får 50% poengrabatt:
http://www.flyingbluenews.com/promo-awards.html Nye tilbud annenhver måned. God tur ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Bumper denne litt igjen jeg. Skal komme meg til AMS, CDG eller en annen destinasjon i Europa med en enveis bilett til best mulig pris (INNENFOR SKYTEAM ALLIANSEN). Ingen som har en anelse?
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hvis det er noe al la AES-AMS og så til TLL etterpå du tenker så kan du jo prøve multi city-søk
![]() Last edited by Mjolnir; 07-02-2013 at 22:09. Reason: typo |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Skal du betale billetten cash; Gjør som anbefalt over.
Med poeng kan du feks fram til slutten av mars reise en vei fra Gardermoen til Berlin for fra 7500 poeng og mellom 30 og 45 euro, avhengig av dag og tid. http://www.flyingbluenews.com/promo-awards.html#Europe |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
På samme tema: jeg har 9000 poeng eller noe som går ut snart. Rekker ikke å "fly opp dem".
Noen tips på vad jag ska gjöre med dem istedenfor at de bara tyner bort? Kan man gi vekk dem f.eks? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Sorry for bump, men jeg fant LHR-AMS /m KLM en vei til knappe 63 britiske pund. Ganske billig for de som vil beholde poengene sine fra en allianse de ikke bruker så mye
![]()
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
KRS - 08.11. - KLM Skyteam cs. | Berlin_Spotter | Spotteralerts | 1 | 08-11-2013 08:09 |
KRS KLM med SkyTeam Livery! | ThePlanespotter1 | Bilder & foto | 9 | 23-01-2013 13:54 |
KLM - Pris på enveis-billett vs tur-retur | aik24 | Reiseforum | 4 | 13-12-2012 07:38 |
TRD KLM ERJ190 Skyteam | CaptainMorgan | Spotteralerts | 20 | 15-06-2012 22:30 |
KLM også med Skyteam logojet | LN-MOW | Flyforum | 10 | 02-08-2009 13:56 |