![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
I serien 'Postmannen Bringer Alltid Fly To Ganger' har vi bidrag fra postmenn i to land. Ikke dårlig!
![]() ![]() En liten godsak! SAS F-28 var sjelden å se på FBU, men jeg fikk da skrevet et loadsheet eller to på typen. Fabrikant ukjent. ![]() Air Europe Norway (Norway Airlines) 737-300 har jeg hatt gleden å handle mang en gang. Hyggelige og proffe. Synd de ikke klarte seg, men kan vel settes på kontoen 'udugelig lederskap' da de mistet sin selvstendighet. Wooster. ![]() SAS 737-800 har jeg formelt aldri jobbet med, men jeg har jo jobbet i SAS så da får det gå .. ![]() ![]() ATA 737-800 - penere blir vel ikke en 737-800 ... Jobbet med disse stort sett kun på SEA .. Fabrikant ukjent. Kjøpt på ebay. ![]() ATA Tristar 500. Stooor og tung. Jobbet med disse stortsettoveraltdetermuligålandeenTristar. Gemini 200 via Eztoys.com ![]() Landet overraskende på pulten min i Mosjøen sammen med et par andre av de over. Busy Bee hadde jeg også gleden av å jobbe med mange ganger. Det mest eksotiske minnet er vel stickeren som jeg fant på pulten til tollsjefen på Hartsfield ... Ukjent fabrikat - 1:125 om jeg skulle tippe .. ![]() Denne godsaken tilhørende min nåværende arbeidgiver får lov til å avslutte gildet. Litt lettere enn jeg hadde ventet, men så er jo ikke Dash'en så store i utgangspunktet heller. Herpa 1:200 levert av min lokale postmann her hjemme via Eztoys.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tristaren passer veldig bra i ATA farger, ble en favoritt her
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Min favoritt er F50'ern til Busy Bee.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
|
![]()
Den kom seilende helt uventet. Har alltid vært litt på utkikk, men denne kom seilende fra motsatt kant helt ut av det blå...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Har også kjøpt den SAS-maskinen (gjennom ebay), men synes ikke den så bra ut. Altfor mørk farge på flykroppen og enkelte feil i designet. Ellers flotte modeller! Du har kanskje ikke plass til dem inne siden de står ute?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
|
![]()
Hehe .. bedre lys ute for fotografering, og dermed så linselusa sitt snitt også.
![]() Fokkeren er langt fra perfekt, men det er nokså vanlig med eldre modeller. Aner ikke hvor den kommer fra, men mistenker at det dreier seg om 'reklamemodell' og at den dermed ikke var serieprodusert. Er mest en kuriositet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
På Norske Vinger
|
![]()
Har vingene på Busy Bee F-50 modellen din en sånn liten 'An-24 anhedral'?
Modellen er vel i skala 1/100, BS modellen jeg har er like stor som KLM Fokker 50 modellene jeg har i 1/100.
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
Siden du nevner det, ja, de bikker littegrann nedover. Og den er akkurat 25cm lang, så den er nok 1:100.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Artig å se Q400en. Vi begynte å bearbeide Herpa i 2006...
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Storebien med venner | LN-MOW | Samlerhjørnet | 9 | 24-09-2014 15:28 |
God Jul till alla mine norske venner!! | SE-SAM | Samlerhjørnet | 6 | 24-12-2010 13:59 |
Nissa Nyberget og venner | Concorde | Flyhistorisk forum | 2 | 23-09-2010 17:09 |
Geografitrøbbel hos våre venner i NL... | Trety | Flyforum | 2 | 16-11-2004 14:45 |