![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Bruker "Cites I've Visited" hos Tripadvisor hvor jeg har markert flere hunder steder jeg har vært innom, men det burde ikke gi Tripadvisor muligheten til å beregne hvor langt jeg har flydd.
"Total Distance Traveled 557,240 miles" Påstår de på appen sin for Facebook. Noen som aner hvor de får det tallet fra?
![]() |
#2 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#3 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Takk, men jeg kan ikke skjønne at Tripadvisor bruker så tilfeldige metoder.
Og etter at de gikk over til Bing har det også blitt enda mere rot med kartene de har.
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvor finner jeg billige First-billetter? | hifiman | Småprat | 3 | 06-02-2013 10:17 |
Hvor finner vi ut hva fly som går? | Peterfsx | Register- og ATC-Forum | 3 | 18-11-2010 18:02 |
Hvor finner en Norwegian på OSL | N-3PB | Flyforum | 4 | 25-05-2009 07:37 |
Hvor finner jeg info? | Egil | Flyforum | 7 | 17-01-2009 11:45 |
HASTER! Hvor finner jeg SITA adresser? | ENGM RAMP | Flyforum | 6 | 16-07-2006 05:31 |