![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]() I følge tvguiden/programbladet så begynner det en ny sesong med hverdagslige utfordringer på hektiske Heathrow. I kveldens episode forsøker journalistene Steve og Russel å få et ekslusivt intervju med Cat Stevens. På dyremottaket må Stuart ta seg av ett ekorn som er fanget i maskineriet på en bilvask mens Sarah må hamle opp med 1000 sure passasjerer som ikke har noe fly å gå til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det var en gledelig overraskelse. Ser ut som det er start neste fredag klokken 21.00. Jeg har allid regnet fredagens som den mest håpløse TV dagen i uken, men nå blir det nok en halvtime foran TV'en på fredagene i tiden fremover
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvor ble den norske serien av i samme stilen som ble laget på Gardermoen? Kan ikke ha vært mange avsnitt for det gikk meg hus forbi. Var det ikke TVN som stod bak dette også?
Men kongen når det gjelder flyrelaterte tv-programmer er National Geographic Channel. Så nettopp et ferskt timelangt program om A380 under serien "kjempekonstruksjoner", meget interessant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ja se der ja, Tydligvis blitt forandringer etter at programbladet gikk i trykken.
Åpnet EPG for å ta opp episoden i kveld, men det er ikke noe airport i kveld :-( Men i følge tvnorge.no så begynner sesong 7 neste uke, altså Fredag 10.feb ![]() Så da beklager jeg feilinformasjonen jeg kom med tidiligere..... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Brann på flyplassen i Roma (FCO), flyplassen stengt | Someone | Småprat | 5 | 03-07-2015 17:28 |
Måtta ta av BH-en på flyplassen | TrondD | Flyforum | 4 | 11-10-2010 17:10 |
Flyplassen i Sogndal | erlingjo | Flyforum | 3 | 19-08-2010 20:44 |
Flyplassen i Madrid | kazzoo | Flyforum | 8 | 15-06-2009 10:14 |
tvtips : TVN , EasyJet serien går nå | sail4fun | Flyforum | 7 | 11-01-2005 21:57 |