![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Man kan diskutere de private parkeringselskapene opp og i mente men her er jeg faktisk enig med VIP-Parkering Gardermoen. Fru Toini tolker jeg som en kranglefant.
Quote:
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Agurksesongen starter tidlig, både hos rb.no og Flyprat
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Synes det var fantastisk service av VIP-Parkering. Uhell skjer, og her har vel parkeringsselskapet gjort sitt, og vel så det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Helt utrolig... Å være frekk nok til å gjøre seg til C (D) kjendis hvor åpenlyst parkeringsselskapet har gjort en langt bedre service enn faktisk hva de har ansvar for. Jeg er vel også 99% sikker på at bilen punkterte på veien også, og luften har siget ut...
Utrolig hvordan nordmenn elsker å hate sisse selskapene.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jeg skal ha, ha, ha, ha, ha! Alt er andres feil, ingenting er eget ansvar. Alt må kompenseres. Noen skal ha skyld for alt. Jeg tror alle som jobber på flyplass, og sikkert mange andre også, kjenner igjen dette. Desverre føler jeg at det blir mere og mere av det, selv om jeg ikke kan bevise at det er sånn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Parkering Gardermoen | geha | Reiseforum | 174 | 13-04-2025 15:52 |
Parkering med polering Gardermoen? | SudCaravelle | Reiseforum | 14 | 12-07-2010 16:18 |
Så var det slutt for Gardermoen Airport Parkering | SK917 | Flyforum | 19 | 03-03-2010 19:19 |
Avro-parkering på Gardermoen | FlightDeck | Flyforum | 4 | 14-01-2008 22:33 |