Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 05-04-2015, 03:11   #1
Fly med oss
ScanFlyer Gold

Default God første påskedag

Hei fra Narita! Da var årets påsketur til Tokyo straks over. Kirsebærblomstringen er beglodd, shoppingen er gjennomført, Hilton har fått sine penger og jeg har lært ennå noen nye japanske ord og uttrykk. Vil tro jeg er oppe i en 25-30 stykker nå Optiontown gikk ikke igjennom på hjemreisen heller, så da var det greit å være førstemann i køen ved innsjekk og svi av noen poeng på oppgraderingen til Business. Ha en fortsatt fin påske!
Fly med oss is offline   Reply With Quote
Old 05-04-2015, 05:52   #2
FQTV
EBD

FQTV's Avatar

Default Re: God første påskedag

God morgen og god påskedag fra offshore Angola. Nettopp ferdig med nattens nattflygning trening for D2-EZI.
De må ha sine 3 landing/take off innenfor hver 90'ende dag for å opprettholde sertifikatet. Øynene er smale nå og køyen er en liten time unna. Ha en fin dag der ute.

FQTV is offline   Reply With Quote
Old 05-04-2015, 07:37   #3
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Default God første påskedag

God morgen fra Beitostølen. Ser ut som godværet i påsken er over, men overskyet og -4 er jo heller ikke krise. Ikke helt bestemt meg for om jeg skal ta en skitur eller ikke i løpet av dagen. Retur til Oslo i kveld, men først etter arvingens leggetid. Forhåpentligvis er heller ikke trafikken så ille da. Ha en fin dag

Men først: pre-frokost

Last edited by Someone; 05-04-2015 at 08:23.
Someone is offline   Reply With Quote
Old 05-04-2015, 08:37   #4
ForeverSAS
ScanFlyer Gold

God morgen fra Snillfjord!!

Nest siste dag av årets påske, egentlig greit tenker jeg, blir godt med hverdag igjen. Snillfjord kan nå melde om skyet oppholdsvær og temperatur på ca 3+. Gjenstår å se hvor lenge en beholder oppholdsværet før det kommer noe vått fra oven. Ellers forsvinnende lite på planen i dag tror jeg.

Sitter faktisk å tenker på om en skulle tatt en familietur til varmere strøk neste år, eller i alle fall tatt en ferie utenlands til en forandring.

Nåvel, ha en topp dag forumister!! Og dere som skal kjøre i påsketrafikken: KJØR PENT!
ForeverSAS is offline   Reply With Quote
Old 05-04-2015, 09:05   #5
ATC-flyradar
Traveler

ATC-flyradar's Avatar

Gud morning - det er 1.påskedag og mange er på påskefjellet enda. Mens jeg er i Nordlige delen av Oslo - hvor været har vært bra og ser ut som været kommer til å skifte i løpet det neste døgnet.

Han en flott dag - der du er.

Jan

Next flight:
ATC-flyradar is offline   Reply With Quote
Old 05-04-2015, 09:06   #6
AvoidingRoyster
ScanFlyer Blue

AvoidingRoyster's Avatar

Thumbs up Re: God første påskedag

God første påskedag folkens.

Ikke så eksotisk som hverken Narita eller Angola eller påskefjellet for den saks skyld her i gården. Kun et stykk morgentrøtt sykepleier på jobb

Ha en fin fin dag godtfolk.
AvoidingRoyster is offline   Reply With Quote
Old 05-04-2015, 10:16   #7
geirs
ScanFlyer Gold

En riktig god 1 påskedag alle sammen. Ser ut som det gode påskeværet blir litt mindre bra i dag.
Også er 30-årene blitt historie. Og første dag i 40-årene i gang. Måtte det bli ett bra tiår.
geirs is offline   Reply With Quote
Old 05-04-2015, 11:12   #8
Hickok
ScanFlyer Mile High Club

God formiddag fra kantinen på MAD T2. Her går turen til Oslo i kveld, og videre til Fredrikstad fra seriestart i den ligaen som er viktig i år, altså OBOS-ligaen, eller BOSS-ligaen som den går under på folkemunne vestpå. Dermed går årets påskeferie mot slutten, og hovedmålsetningen om avslapning ble oppfylt. Jeg logget meg heller ikke inn på verken jobbmail eller intranettet hele påsken, så det også var en liten seier.

Har vært her i Syden i halve påsken, men det var ingen strender her! Og jeg som trodde at det alltid var strender og fulle Skandinaver i Syden? Så feil kan man ta...
Hickok is offline   Reply With Quote
Old 05-04-2015, 13:50   #9
robertaas
Helgeturekstremist

robertaas's Avatar

Irie morning fra Jamaica. På programmet idag står en god frokost, noen siste timer i solen og så er det på tide å få på seg sko og langbukse for første gang på en uke. Og etter det det rett mot nærmeste lounge før flyet tar meg rett nordover.

Ha en god en alle som har planer om å komme seg hjemover.

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 05-04-2015, 14:01   #10
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

G'moorgen! Her i fjellheimen i Nord-Georgia skinner solen fra skyfri himmel. Dog litt småkjølig.

Straks frokost. Ingen spesielle planer for dagen utenom en større middag.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 05-04-2015, 14:07   #11
United1K
Up in the air ✈

United1K's Avatar

God 1.påskedag fra São Paulo i Brazil.
Godt og varmt...herlige folk....hva mer kan jeg si.
Loving it

United1K is offline   Reply With Quote
Old 05-04-2015, 19:18   #12
robertaas
Helgeturekstremist

robertaas's Avatar

Jalla-flyplass i Montego Bay. Kun en eneste lounge og de aksepterer kun de som har booket på forhånd og betalt. Mange fjonge kort ble avvist i døren og de sa det uansett var stappfullt og ingen flere sitteplasser igjen. De tilbød visst både lokalt øl og gratis wlan.

Det siste klarte jeg uansett tilsnike meg. Greit med serveringssteder med standardiserte passord.

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules