![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Norwegian sa at det ville komme flere Norwegian destinasjoner fra Sandefjord Torp til vinteren om dagens destinasjoner går bra. Jeg var en tur innom lavpriskalenderen for å se. Ser at Nice, Alicante, Malaga, Palma Mallorca, Gran Canaria, Antalya selger endel. Berlin er ruten som ser ut til å slite mest ser det ut som. Evenes har en avgang som ser ut til å nærme seg full. Noen som ser ut til å være halvfulle. Men bare spekulasjoner fra min side. Vet jo ikke hvor mange plasser som er til hva slags prisnivå, men bare slik jeg føler det når jeg var på lavpriskalenderen å så på de forskjellige destinasjonene nå.
Bergen og Trondheim kommer ikke til å gå så mye opp i pris akuratt nå for Norwegian har en lavpriskampanje fra Torp nå for å få passasjerene i konkurransen med Widerøe. Hva tror dere kan bli de neste rutene som kommer fra Sandefjord Torp? Håper på en liten debatt og gjerne med de neste destinasjonønskene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tror at London, København og Roma kunne blitt godt besøkt med folk fra vestfold + sørover. Men hvem vet, mange vil ha forskjellig steder
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Berlin-ruten vil neppe holde i lengden. London er den eneste storbyruten jeg har tro på, men regner ikke med at det blir så mange storbyruter, heller flere sikre Syden-ruter, f.eks. Kroatia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tror priser i lavpriskalenderen egner seg dårlig til å dra slutninger om hvordan ei rute går.
Mine 2 cent er at sydenrutene er dyrere fordi: 1) det er mye lengre til syden enn til Berlin. 2) Syden selger som hakka møkk fra Norge uansett, ingen vits i å selge billettene på billigsalg. At man kanskje må selge noen billige billetter for å fylle opp setene til Berlin betyr ikke nødvendigvis at ruta ikke er lønnsom, bare at man ikke har like høy yield på de billigste billettene som til syden. 3) Til Berlin er det sannsynligvis noen forretningreisende og andre som sitter med dyrere billetter som subsidierer resten. Vil tro det er minimalt med slike kunder på et fly til syden. DY har forøvrig lenge hatt ruter til Berlin fra mange steder i skandinavia, og ser ut til å ha hatt suksess med disse, så jeg ville ikke sett bort fra at de kan få det til å funke fra Torp óg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian starter opp Sandefjord Torp - Dubrovnik | NorwayDY | Flyforum | 1 | 30-11-2013 04:07 |
Økt satsing med Norwegian på Sandefjord/Torp? | NorwayDY | Flyforum | 64 | 20-10-2011 04:19 |