![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Jeg skal booke nok en tur til/fra Dubai i forbindelse med å "hente" ned familien.
Jeg prøver å finne en fornuftig billett (1 voksen) hvor det er business OSL-DXB og economy DXB OSL (OSL-DXB er booket i business når alle fire drar ned med LH) Utreise 17 mars og hjemreise 29 mars - Jeg finner en Swiss løsning her til 9.500,- og det er jo ikke så galt. Er det noen booke sider hvor man kan velge forskjellig klasse til og fra? Swiss, United (hjelper lite) og SAS har jo denne funksjonen. Jeg ønsker *A for å "sikre kortet". På forhånd takk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har ikke LH denne funksjonen, eller bruke WIAS, evt chaten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Takk - Widerøe chatten kan jo være en ide. Jeg finner ikke denne funksjonen hos LH eller på wideroe.no
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Dersom ikke Swiss sine sider kan gi deg ønsket løsning tror jeg wideroe med chat er beste alternativ.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Da booket jeg gjennom SWISS.COM - en ganske dårlig sak er at selv på business så får du ikke valgt seter online - men må ringe inn og og vente lenge i kø. Når jeg endelig kom frem var det først en sur tante som "boikottet" alle mine ønsker. Da var det bare å kjøre kundeservicetrikset og legge på for å ringe opp igjen. Da var det en liten lerke i andre enden som fant noen ordentelige godplasser - blant annet 7K på A333 til SWISS som ser ut som et kongesete.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Du må jo ikke ringe - kontaktskjemaet fungerer også greit
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hvordan ser du hva som er ledig dersom du bruker kontaktskjemaet?
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det er poenget.. man må ringe og spørre frem og tilbake til man finner riktig. Litt som det gamle spillet "battle ship". Ikke bra for en flynerd med seatguru foran seg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det er poenget.. man må ringe og spørre frem og tilbake til man finner riktig. Litt som det gamle spillet "battle ship". Ikke bra for en flynerd med seatguru foran seg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Pinsetur til Dubai med Emirates i Economy | Millemor | TripReports | 3 | 25-05-2016 07:24 |
Hjelp til å finne billige billetter til USA | RSL | Reiseforum | 4 | 06-07-2012 08:00 |
Hjelp til å finne oversikt over avganger fra OSL 19. April 2010? | -Daniel92 | Flyforum | 7 | 15-10-2010 22:04 |
Hjelp til å finne billige billetter til Kroatia eller Bosnia. | Vede | Reiseforum | 3 | 14-03-2010 10:10 |
webside, hjelp til å finne! | petru26 | Flyforum | 3 | 10-11-2006 15:24 |