![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Da vi ankom i går hadde vi carusel 33 med LH. Bagasjen kom og piler viste ei dør og rett ut på gatauten en tollinspektør.. Virket som Singapore nå tilhører EU
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
He, he no way.. To LH fra FRA og MUC inne samtidig. Kun LH bagasje personell tilstede med et lite bord på hjul, 20 meter til døra...Ingen uniformert person ved døra. Klare skilt til døra foe de fra carusel 33-34... Ingen rød-grønn dør... ingen mulighet å deklarere "ulovlige" ting som tobakksvarer etc..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Har ofte sett det har vært tomt i tollboden på OSL også.....men det betyr ikke at de har fri. Og hvis man følger litt med så ser man de ofte i sivilt ved båndene. For ikke snakke om oddsen for å bli tatt inn til ekstra kontroll hvis man går på do før man kommer ned til bagasjehallen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Mener å huske at det var full gjennomlysing av all bagasje da jeg ankom Sin for ikke altfor mange år siden? Mulig det nå gjennomlyses før det kommer på båndet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() Gikk til venstre etter at jeg kom fra bagasjebåndet. Ved siden av døra til et tollkontor var det en automat der man betalte toll. Foruten dette så var det så var en tollsluse for de som måtte gjennomlyse bagasje. Vet ikke om dette var pga av at de hadde med seg "farlige" ting.
![]() |
![]() |
#7 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
![]() -A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Jeg rakk BU 767 til FBU likevel. Og det var med det selskapet som fløy BGO-SVG-NCL som ingen husker hva het fordi de ikke fløy i internettalderen ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Uten å google, Dan air? :P
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kina med toll på import av 737NG | Someone | Flyforum | 3 | 05-04-2018 08:29 |
Behov for betjent toll på flyplasser | Dash | Småprat | 15 | 14-05-2013 15:26 |
Kamera utstyr fra utlandet og toll | Scandinavian | Flyforum | 3 | 15-01-2006 02:02 |
OT: Toll ved bestilling fra utlandet | Marius_S | Flyforum | 6 | 23-05-2005 17:17 |