![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen godtfolk!
Da var det Ondga, og vi er vel sånn ca midtveis i uka. Har vært oppoverbakke fra mandag, og nå er det bare nedoverbakke i full fart før det er helg igjen! ![]() Ingen store planer for dagen, en del småting som må fikses og ordnes før det blir å begynne planlegging av en del oppgraderinger i økonomisystemet. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen. Ingen planer for dagen her så det blir stille og rolig i dag, håper jeg ihvertfall. Eller er det det normale ingenting nytt og høre fra meg heller i dag ihvertfall ha en bra dag forumister.
![]() |
#3 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God morgen fra OSY, sitter å venter på WF739, som skal bringe meg til TRD. Så bærer det videre til SSJ i kveld.
Dagen i dag går med til kurs og prating med potensielle kunder. En god dag til alle flytittere her inne!
![]() |
#4 |
Amatør
|
![]()
Mornings, var fint å stå opp i dag og kaste et blikk på godsakene fra Sverige som bare venter på å bli drukket opp. Registerer at vi også allerede er halvveis med uka og til fredagen står årets første flytur for dør.
Blir deilig å kunne si oss ferdige med januar så er det en kjapp februarmåned før vi kan rope VÅR! ![]() Ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Merkelig få mail i innboksen min idag, så får vel tid til å ta en tur ut i provinsen i lunsjen for å hente spisestuestolene. Da mangler det egentlig bare å male to soverom og leiligheten er ferdig. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra OSL
Her har man kommet seg på jobb og fått brygget litt kaffe. Litt mindre besk smak etter at jeg renset trakteren skikkelig i går. Nå blir det å få unna mest mulig etterslep, før maskinen kommer. Må ut og kikke litt i dag, siden vi må nese laste, noe vi ikke gjør så ofte ![]() Har tatt med kamera, så vi får se om vi får tatt noen bilder også.. Ønsker alle en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Majorstuens vakre naturlandskap. Vekkerklokken stod på 07.55 og nyhetene kl 08.00 fortalte først at ABB kunne ha aspbergers syndrom eller noe slikt, så kom nyhten at DY har bestilt fly for 137miliarder, det var da jeg lurte på om Bjørn Kjos er gal han også....
Det blir i alle fall en interesant dag på dette forumet. så da blir det nok noen avbrudd i kontorarbeidet. Dagen avsluttes med reker hos mine foreldre, da de/vi får besøk fra Tsjekkia i kveld. ha en flyhistorisk dag alle sammen |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God formiddag fra kantina på OSL... 733 til FRA , og ved reservasjon sto det noe om 120 seter og ny config ???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Gamle Oslo. Sovemorgen pga kveldsvakt i dag. Litt synd å ikke ha morgenvakt på denne store dagen for norsk luftfart...Men morsomme nyheter å følge også utover dagen.
Skjønt, TV2 Nyhetskanalen er mer opptatt av et gammelt ubåtvrak, og på de nokså latterlige "Økonominyhetene" kl 12 var det bare et kort intervju med Kjos - ingen analyser ingen, ingen synsing og ingen entusiasme. ![]() Ellers er jeg glad for at vår utsendte representant Jonas Gahr Støre nå bereder grunnen for mitt Yangon-besøk om tre ukers tid. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God ettermiddag fra Oslo. Greit med fridag midt i uken. En tur til sentrum for noen ærender, plukke opp fruen så hjem til en indonesisk kulinarisk aften. Hellstrøm blir parkert i kveld hehe.
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Litt av noen nyheter å våkne opp til ja .. Som CK sa på FB, Kjos må ha vondt for å gå så store baller som han har fått.. hhehe..
Gmorgn fra Cumming. Her er det noen få plussgrader som skal bli 20 og sol etterhvet. Deiiiilig! --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=34.280208,-84.134618 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God ettermiddag frå Stavanger!
Planen om å gå på jobb, blei omgjort til ein dag i senga. Mr. forkjølelse og mr. hoste har kome på besøk, så då blir det å prøve å restituere seg med varmt drikke, og avslapping i rolege omgjevnader. Ein overraskande ordre av Kjosern satte jo pulsen i sving her, så temperaturen tar seg opp ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kjos er en "handlingens mann".
God ettermiddag fra Stavanger. Jeg trodde jeg drømte da jeg klikket meg inn på flyprat før jeg nesten hadde gnidd søvnen ut av øynene. Nyter et par fridager nå før jeg skal jobbe i helga. I dag har jeg foreløpig gitt blaffen i indretjeneste og har tatt turen ned i sentrum for å slappe av med en bok på kafé. Men må nesten følge litt med på forum og nettaviser også. På en sånn dag.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God ettermiddag fra Rotterdam School of Management. Et par møter allerede unnagjort, samt forsøksvis research, før det snart bærer i dagens tredje møte klokken 4. Merker jeg trenger et par kaffekopper til...
...og ikke minst spennende nyheter fra DY -- plutselig forstår man at man ikke hadde lest norske medier i dag... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus,
Her over i sørvest blåser det som fanden fra sørøst! Snø er meldt også , men det håper jeg det ikke blir noe av. Kommer det snø i tillegg til denne vinden blir det interessant. Interessant er jo denne dagen i utgangspunktet nå som nyheten om DY's store flybestilling er kjent. En av de virkelige store merkedagene i norsk luftfarts historie. Tiden vil vise hvor store og hvor godt DY kan bli og driftes. Jeg er optimistisk på deres vegne. Morgendagen går med til ukas tur over sjøen til ABZ. Det kan bli en interessant tur med den vindstyrken vi har her i vest nå. Ha en fortsatt fin vinterdag |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 9 | 01-10-2014 18:40 |
God onsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 11 | 19-12-2012 15:37 |
God Onsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 18 | 12-12-2012 17:19 |
God onsdag fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 10 | 11-01-2012 18:07 |