![]() |
|
![]() |
#1 | |||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
http://politiken.dk/turengaartil/rej...-din-flyvetur/
Hmmm. Delta set ut til å ønske å gå FR en høy gang når det kommer til reklame..... Skeptisk ![]() Quote:
Quote:
Mine bilder på Airliners Last edited by sirpjalle; 12-01-2012 at 18:49. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ser litt tabloid ut .. er neppe verre enn at de vil integrere Skymall (som ligger i stollommen) inn i AVOD/TV-systemet. Det vil antagelig komme opp som et valg på skjermen når man er i programmenyen. Omtrent som en reklame på en webside.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg klarer ikke engang huske om det var US eller UA, mest sannsynlig førstnevnte, som hadde noen enorme reklamer på bordplatene ombord i et av flyene. Fordelen var ihvertfall at det forsvant når bordet ble lukket...
Det her med skjermene er da ikke mer enn det f.eks. JetBlue gjør i dag? Mener å huske det var reklame på de skjermene, uten at jeg kan huske for hva. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
DL har vel også reklame på selve bordflaten - også i F-klasse (mener jeg å huske fra en flight tidligere)
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ryanair med reklame utenpå flyene | robertaas | Småprat | 20 | 11-09-2012 05:33 |
Finnair vil innføre kredittkort-tilegg | MartinL | Flyforum | 17 | 28-01-2010 09:55 |
Air France og Delta Air Lines ønsker joint.venture over dammen | CK | Flyforum | 17 | 25-10-2007 15:42 |
Netthandelen ønsker reklame hos Norwegian | SK931 | Flyforum | 3 | 21-03-2006 17:24 |