![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei!
Om en ukes tid skal undertegnede fly småfly USA på tvers her fra Florida, og over til vestkysten. Vi har begrenset tid i hver by, da vi i utgangspunktet må være i luften hver dag, og jeg lurer derfor på om tips til de viktigste opplevelser/severdigheter (som det tidsmessig er realistisk) å få med seg i løpet av en dag i de overnevte byer! Vi skal i tillegg innom Phoenix, Houston, Roswell, og Dallas så er det noe man "må" få med seg her tar jeg gjerne imot tips! På forhånd takk for tips og råd! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Huff, vanskelig valg da er det masse highlihgts i alle de stedene du nevner. Tilbragte nyttårsaften og kvelden før i Vegas (mest for å ha vært der), og dersom du ikke har spesiell sans for gambling og fulle folk i gata ville jeg ha valgt det bort. Hooverdammen var imidlertid bra. LA synes jeg er slitsom, så jeg ville valgt Frisco. Ulempen er at været er utstabilt der nå.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Delta til Seattle, roadtrip til San Fransisco, KLM hjem | WF-380 | TripReports | 18 | 29-08-2014 12:37 |
Åpningstilbud med SAS til San Fransisco | apeks | Reiseforum | 22 | 25-08-2012 15:57 |
Swiss til San Fransisco | LN-MOW | Flyforum | 13 | 03-12-2009 18:37 |
Hotell i San Fransisco.. | Thomas | Reiseforum | 6 | 26-03-2008 13:31 |
Iceair til San Fransisco! | LN-MOW | Flyforum | 5 | 02-10-2004 11:34 |