![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei,
2011 har vært et kjekt år, jeg har fått sett mange spennende fly. Jeg har også blitt kjent med mange nye spottere på SVG ![]() Kommentarer er under bildene ![]() ![]() Det ble lite spotting i vinter, men reiste til OSL den 6. mars i sammen med Henrik, Sigurd og Emil. Her er et bilde av Thai Airways med en nydelig 777-200. ![]() Noen uker senere, den 26. mars fikk jeg være med å fly LN-KLD. Hjemstedet mitt til høyre. ![]() ![]() LN-KLD ![]() En måned senere var jeg med onkelen min på jobb. Vi gløy SVG-BGO-TRD-BGO-SVG med LN-BUG. Bildene er tatt på Værnes ![]() ![]() I mai kjørte en hyggelig mann i avinor meg ut på gresset ved siden av rullebanen. Tenkte ikke på å skifte linse, så jeg sto der med 70-300 linsa mi når jeg gjerne skulle hatt en ![]() Etterpå kjørte vi bort til helikopterne. Det var ikke noen maskiner fra CHC der, så det ble ingen bilder av noen 225-er.. ![]() ![]() Fikk ihvertfall sett en SuperPuma senere den dagen. Den landet der spotterplattformen står i dag. ![]() Den 25. mai kom det en a340-200 til Sola. Bildet ble ikke så bra, men legger det ut for å dokumentere ![]() ![]() Den 2. juni reiste vi ut for å se en fargerik MD-87.. ![]() Litt senere kom en uventet 747 fra KLM! ![]() Må jo ha med en 757.. ![]() Onkelen min jobbet denne dagen.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]() ![]() Reiste til Trogir i sommer, fikk spottet litt på Split den siste dagen ![]() ![]() a319 med to nødutganger over vingen.. ![]() Må jo ha med Widerøe også. ![]() I oktober reiste jeg til New York med Lufthansa a380, D-AIMH. ![]() Det ble cockpit-besøk i 380-en. ![]() I New York besøkte vi Intrepid-museet. ![]() Det ble også en helikoptertur rundt Manhattan, her er helikopteret vi fløy. ![]() ![]() Vi fløy hjem med Lufthansa 747, D-ABVT. ![]() Fikk komme fram i cockpit på denne maskinen også. ![]() ![]() Avslutter med en SAS-gris fra forrige uke. Det var der, håper ikke det ble for mange bilder ![]() Erik |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flotte bilder Erik
![]()
![]() |
#4 |
Flyspotter på SVG
|
![]()
Kjempeflott serie, Erik
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flotte bilder Erik!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Bra serie mister, ser at du virkelig har fått dreisen på dette. Godt nytt år.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Flotte bilder, ser frem til flere i 2012
![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()