![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Bra og nødvendig! Supert Petter'n!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Har akkurat sett at dette har dumpet ned i postkassen.
Riktig bra, setter pris på dette som kunde! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Bra, grei redegjring for problemene, og ikke minst, han tar selvkritikk på vegne av BUSK og avviser ikke blankt allt ansvar, sånt liker jeg fra en leder.
![]()
![]() |
#5 |
Banned
|
![]()
Ganske lumpent gjort av Kjoser`n å forsøke å utnytte denne situasjonen slik han har gjort de siste dagene, eller hva?
Jeg lurer på hvis Norwegian hadde hatt tilsvarende problemer en periode og Petter Jansen hadde vært ute i media og kritisert dem? DA hadde det blitt månelyst tenker jeg. De forlanger å beskylde og kritisere andre, men tåler ikke noe kritikk av seg selv. Noe vi også har sett blandt enkelte deltagere her på forumet. PS: i dag har punktligheten til Norwegian vært elendig, helt nede på noen-og-tredve prosent i perioder mens SK ligger på 70-70%. I går stod det også dårlig til store deler av dagen så jeg. Dette sier vel det meste Bruker denne side på OSL som startside i dag. Selv de mest ekstreme Norwegian diggerne skulle vel få gåsehud av dette. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Kanskje Kjos prøver å lære litt o'leary.
Men nå er det bråstans på OSL, pga FZRA og FZFG...
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Lurer på om denne mailen ville kommet dersom kanselleringene til SASBraathens ikke var slått opp i media?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Newcomer
|
![]()
veldig kloke ord fra captaink.Det er enkelte sas fans her som er veldige gode på å grave sk-strutsehodet veldig godt ned i sanden når det er noe som ikke er positivt for sas-sasbraathens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jadda, fint med selektiv statistikk, vi skal ikke se på de siste 2-3dagene ,heller ikke fjoråret
![]() ,men la oss se , jo oktober og november kunne passe bra . |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Ja, jeg innrømmer det
![]() ![]() Uansett, det jeg synes er patetisk er når Kjos går ut og beskylder Sasbraathens for å inntille fly av økonomiske årsaker, tror noen, inkludert Kjos selv, at Petter Jansen vil sagt ja, det gjør vi, hver dag og kanskje flere ganger til dagen. Er vel en bedriten måte å markedssføre seg selv på, men så har jo TV2 stokunde avtale hos Norwegian, så det var vel økonomiske grunner til at det var de som fikk kjøre denne saken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det som er patetisk her er jo at enkelte bruker "egen" statistikk (tatt fra OSL's nettside) til å dokumentere punktligheten til flyselskapene. Er den statistikken kvalitetssikret?
Hvis det er noen som har gravd hodet ned i sanden må de jo være de som ikke er mottakelig for hverken det Petter Jansen eller noen av oss andre her har prøvd å forklart i utallige poster. Men jeg mistenker at man faktisk ikke ønsker å tro på forklaringene til SAS Braathens fordi man har bestemt seg i utgangspunktet hva som er sannheten. Og bare for å ha nevnt det, jeg er hverken SAS Braathens-fan eller Norwegian-fan for den sags skyld. Det tror jeg mine poster her på forumet (også fra tidligere)dokumenterer godt. Jeg forbeholder meg å være kritisk eller positiv til uansett selskap når det er nødvendig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg har ikke fått brevet fra Petter Jansen! Er det forskjell på folk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hvor er Norsk Helikopter blitt av i den statistikken? Ser at HS er med
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banned
|
![]() Quote:
Igjen patetisk og intet mindre enn patetisk. Både i 2003 og 2004 ble det oppgitt lavere punktlighet hos Norwegian enn hos SAS og Braathen. Og det var mildt sagt elendig de siste dagene før jul. Dette er noe alle kan se , untatt de som har DY-strutsehodet stukket langt ned i bakken! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banned
|
![]()
Ikke mye å skryte av i dagene mellom jul og nyttår heller for DY`s vedkommende har jeg sett.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Med hhv +/- 65% og 68% hitill i Desember på OSL så burde vel begge selskaper focusere på ONTIME og ikke på hva konkurenten måtte bedrive .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Synes ikke at Kjos' sine uttalelser er helt på jordet og forferdelige som mange her tydeligvis mener. Nå har vel begge innstillinger av og til, men at man med en innstillingsfrekvens på opptil 31% på enkelte avganger synes jeg er mye. Det tyder kanskje på at en har et litt for ambisiøst ruteprogram utfra flyflåte og crew. Har fått brevet fra SAS og synes ikke dette er unnskyldninger, men en OK forklaring. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Saken hadde vel sitt utspring i at enkelte avganger fra SAS var mer utsatt for instillinger enn andre, og om SAS hadde økonomiske motiv for dette.
Da skjønner jeg ikke hva den generelle regulariteten for selskapene har av betydning i dette tilfelle!
![]() |
#20 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Sikkert noe med sten i glasshytte eller kråkebolle i basthytte...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
FlyViking - Rotet med FOT-tilbud og Widerøes brev til personer i FlyViking | Someone | Flyforum | 73 | 25-10-2016 22:05 |
Giæver jr. med brev til samferdselsdepartementet | IL-2 | Småprat | 1 | 12-06-2012 17:00 |
Nedgradering av Security? Brev til SD | Farmer | Flyforum | 12 | 06-06-2012 23:59 |
CAU-brev til medlemmene | Pjokken | Flyforum | 2 | 29-03-2010 01:27 |
Åpent brev fra flygerne i SAS til | Hurum | Flyforum | 42 | 05-03-2006 14:59 |