![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God tirsdags morgen folkens.
Siste nattevakta går snart mot slutten. Nå blir det å slappe av å ta det med ro før midten av uka fylles av et par kveldsvakter. Gleder meg til helg allerede. Ellers venter jeg på bedre tider hva gjelder vær og ledig bil sånn at jeg kommer meg ut på en ny spotterunde. Håper på en tur på lørdagen… . |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da var man kommet seg godt i gang med dagen. Citrix oppgaver er allerede unnagjort. Blir halv dag på meg i dag pga at minste tøtta er syk, så det blir hjemmekontor etter lunsj og arbeid hjemmefra. Vel, ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#3 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
Mørkt og litt vind her=surt vær. Normal arbeidsdag idag håper jeg. Sliter med en kink i nakken som ikke vil slippe, gjorde det kanskje ikke bedre at jeg var på cage-ball igår.... ![]() Ha en strålende dag folkens ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Oslo.
Mørkt og 7 grader ute. Værmelding og barometer sier regn i dag. Man har kommet seg opp og er klar for en rask frokost og dagens aviser. Rusler vel ned på kontoret om en times tid. Arbeidsdagen er vel neppe ferdig før i 19-20 tiden, og jeg satser på en treningsøkt etter det. Ønsker alle en god dag!
![]() |
#5 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Kan man skrive i en God morgen tråd fra et helt annet sted ? Det blir jo litt vikarbyråoutsourca i og med at jeg ikke er på Forus men på Forum
![]() Uansett en nokså god morgen - vi sliter begge med forkjølelser - så det ble en svært tidlig morgen - den lille italienerinnen har sovnet igjen mens jeg er i ferd med dagens andre kopp kaffe. Dagene går unna med SINTEF sine systemer - kom ikke så mye lengre med Juleferie billettene. Ha en fin dag
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra en av byens hvite Siemens-Porscher. Jobben kaller og dårlige nyheter vel skal spres videre....doble dip here we come. I kveld står en spinning økt på programmet. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Maura. For en gangs skyld litt tidlig oppe. Skyldes sikkert at jeg var trøtt i går etter lite søvn natten før. En drøy time til en skal hive seg i et fohåndssalg til sommerens hølydepunkt - Bruce Springsteen på Valle Hovin. Lurte også på om jeg skulle prøve meg på Gøteborg-salget, men en kjapp sjekk av hotellpriser tilsa at det ikke ble så aktuelt.
God tirsdag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Amatør
|
![]()
God morgen, her er man i full gang med å helle i seg kaffe for å takle nok en tirsdag. Satt ganske seint oppe igår og sjekket muligheter for reising i påska - suget etter Rhätische Bahn har ikke gitt seg enda. Hardt liv!
Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God morgen fra Kløfta..
Trening før jobb utgikk i dag, så da får det bli etter jobb, trenes skal det okke som. Epostene ryr inn, så det blir nok å drive med i dag også! Begynner å se litt fram til jula nå, men det er litt for tidlig enda.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra Oslo. Straks tur til EU for matauk. Regner med lav crocksfaktor siden det er tidlig i uken. Går vel radig nedover E6 så lenge
![]()
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Så var det tirsdag alt, og regnet høljer ned her i sør. Skulle visst bli en usedvanlig fuktig uke i følge meteorolygen! Godt man jobber innendørs.
Blir en travel uke på privatfronten også ettersom bandittene har 3 ulike bursdagsselskaper de skal på i løpet av uken. Så da blir det bringing og henting nesten hver dag men det er jo greit de kommer seg litt ut. Er jo ellers ganske mørkt og trist for tiden. Men heller det enn at snøen laver ned! Ja, den kan gjerne utebli hele vinteren for mitt vedkommende! Ha en fin tirsdag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God morgen fra Gaustad, der jeg fascinert følger med følger den massive innsatsen som legges ned for å lage en trygg overgang over t-banelinjen for fotgjengere. Man skulle tro at en bitteliten bro eller klare stengsel holdt. Men veivesenet velger å bygge en tunnell, flytte veien, flytte to gangveier og lage nytt løp til en elv. Tror jeg tar meg en kopp kaffe. Ha en fin dag.
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra OSL
Her har man også fått kloa i Springsteen billetter. Og som Martin sier, så var det rørende enkelt i dag.... Men hva gjør vel det når det blir godt vær og god konsert i Juli ![]() Ellers konkluderte jeg i dag med at antall grå hår på fars hode øker proporsjonalt med barnas alder. En svimete 6 åring som også er trøtt. Kan erte på seg gråstein. I kveld blir det å ta seg en tur mot storbyen for å få noe godt i glasset. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
De få kilometrene fra Ris til Majorstuen må være noen va de mest knotete i byen (se bort i fra Carl Berners) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
De nye stasjonene på Kolsåsbanen viser jo hvor gigantisk ting blir nå
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Gamle Oslo. Er byen blitt et Sort hull? Det er jo tunge skyer og mørkt. Trøtt som f, så gikk hjem før tiden for å sove litt.
Kanskje hjelper det med nok en Underlig Jul fra Nøgne Ø ? - det kan rapporteres for de interesserte at 2009-varianten (altså lagret en del her i huset) var noe skuffende, da mye av kryddersmaken var borte, og den smake litt vel syrlig, med kaffetoner.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
God ettermiddag/kveld fra HQ i Mosjøen .. en travel dag med kunder er over og nå sitter jeg her og roer ned etter middag. Blir vel litt tv-titting utover ettersom jeg har funnet meg en VPN for iPad'en så jeg har tilgang til netflix. Kanskje finner jeg en Ligacupkamp ett eller annet sted på detta internettet også .. Tips mottas med takk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag - litt liv og røre i dag. Først fult kjør på jobben, så en SMS om kansellert flight i morgen med det resulatt at SAS har reroutet oss via halve Norden.
Er jeg heldig rekker jeg møtene jeg skal ha og kommer meg hjem til julebordet. Hvis ikke får dere ha god påske ![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God kveld fra EVE. Sitter og venter på DY369 tilbake til OSL. Morgendagen skal tilbringes på HK, før turen blir satt i retning Trysil og samling. Blir nok sikkert fint. Hjem igjen på fredag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 14 | 30-09-2014 20:27 |
God tirsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 17 | 23-09-2014 15:07 |
God Tirsdag fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 22 | 20-11-2012 21:25 |